
Sosyal medya seyahat endüstrisini nasıl etkiliyor? [İnfografik]
Tatile çıkmadan önce arama motorları ve sosyal medya vasıtasıyla gideceğimiz yer, kalacağımız otel ve ucuz uçak biletleri için internette bilgi topluyoruz.
- 25 Temmuz 2012
- 0 comments
- Başlık; İnfografikSosyal Medya
- 0
Yolcuların %70’i tatilleri ile ilgili araştırmayı Google’dan yapıyor, %52’si Facebook’taki arkadaşlarının paylaştıkları tatil fotoğrafları görerek karar veriyor.
Peki sosyal medya seyahat endüstrisini nasıl etkiliyor? bu sorunun cevabı aslında çok basit aşağıdaki infografikte bu sorunun cevabını bulabilirsiniz.
İnfografiğe göre;
-Seyahat edenlerin %46’sı Foursquare ve Facebook ile yer bildirimi yapmaktadır.
-Seyahat edenler restoranlara yorum yapma, otel hakkında yorum yapma gibi alışkanlıkları bulunmakta. Üstelik seyahat edenlerin %40’ı bulundukları restaurant hakkında yorum yapmaktadır.
-Diğer bir önemli nokta ise tatile çıkanların %76’sı bulundukları bölgeyle ilgili fotoğrafları sosyal ağlarda paylaşmaktan keyif duyuyor.
Diğer önemli verileri aşağıdaki infografikte bulabilirsiniz. Sizinde dikkatinizi çeken istatistik varsa bunu bizimle paylaşabilirsiniz.
Yoruma kapalı