
Sosyal Medya ile sağlanan yatırım getirisini ölçümlemek. [İnfografik]
İnfografiğe göre küçük işletmelerin %90’ı ve orta ölçeklikte şirketlerin %73’ü sosyal medyayı pazarlama faaliyetleri için kullanıyor.
İnfografiğe göre küçük işletmelerin %90’ı ve orta ölçeklikte şirketlerin %73’ü sosyal medyayı pazarlama faaliyetleri için kullanıyor.
Fakat her 4 şirketten birinin hiçbir sosyal medya stratejisi yok ve sosyal medyaya yaptıkları yatırımın geri dönüşünü nasıl ölçeceklerini bilmiyorlar.
Peki, bunun için ne yapmalılar?
1. Neyi başarmak istediğinizi bilin ve bir plan belirleyin.
2. Anahtar performans göstergelerinizi geliştirin ki neyin önemli olduğunu bilin
3. Son olarak test edin, ölçün ve ayarlayın.
Bu infografik Boot Camp Digital adlı danışmanlık şirketi tarafından hazırlanmıştır.
Yoruma kapalı