• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaSosyal Medya4 Grafikle Yeni Nesil İçerik Tüketim Alışkanlığımı...

4 Grafikle Yeni Nesil İçerik Tüketim Alışkanlığımız

  • 19 Mart 2021
  • 0 comments
  • Duygunur Can
  • Başlık; Sosyal Medya
  • 0

Webrazzi Insights’ın gerçekleştirdiği, Medya Tüketim Alışkanlığı araştırma sonuçlarına göre yüzde 68,3 ile evlerde en çok bulunan OTT hizmeti Netflix olarak öne çıkıyor. Katılımcıların yüzde 48’i Pay TV kullanıyor.

 

Yapılan araştırmaya göre Ocak ayındaki Medya Tüketim Alışkanlığı raporunu hazırladı. Araştırma katılımcıları video izleme, sesli kitap ve podcast dinleme alışkanlıkları üzerine soruları yanıtladı. Öne çıkan başlıklardan bir kısmını sizlerle paylaşıyoruz.

 

Evlerde en çok Netflix yer alıyor
Araştırma sonuçlarına göre yüzde 68,3 ile evlerde en çok bulunan OTT hizmeti Netflix olarak öne çıkıyor. Netflix’i yüzde 18 ile beIN Connect ve GAIN takip ediyor. YouTube Premium ise yüzde 16,9 ile dördüncü sırada yer almaktadır. Katılımcıların yüzde 22’sinin evinde herhangi bir OTT hizmeti bulunmadığını belirtti.
Katılımcıların yalnızca yüzde 27’sinde sadece Netflix bulunuyor. Kullanıcıların Netflix’le birlikte yoğun olarak kullandığı platformlar arasında GAIN, BluTV, beIN Connect ve YouTube Premium yer alıyor.
Netflix ile Gain’in birlikte kullanımı yüzde 21,7 oranında iken, Netflix ile blutv’nin birlikte kullanımı yüzde 21 seviyesinde kendini gösteriyor. Birlikte kullanımlara baktığımızda, Netflix ile beIN Connect ve Netflix ile YouTube Premium’un aynı oranda(%19,9) kullanılması dikkat çekiyor.
Katılımcıların yüzde 48’i Pay TV kullanmaktadır. Bu söz konusu oranın Türkiye ortalamasından daha yüksek olduğunu belirtelim.
OTT servisleri, %34,9 ile en sık Akıllı TV’lerde izlenmektedir. Bu oranı %30,5 ile Bilgisayar ve Laptoplar, %17,6 ile Akıllı TV’ler takip etmektedir.

Demografi ve metodoloji 

 

Araştırmaya katılan kişiler evinde online içerik platformlarını kullanan ya da Pay TV sahibi olan bir kitledir. Araştırma katılımcıları, OTT ücretini kendisi ödüyor olabileceği gibi evde başkaları tarafından ödenen bir OTT’den faydalanıyor olabilir.
Araştırma katılımcılarında sürekli sesli kitap ve podcast dinleme alışkanlığı bir kriter belirlenmedi. Ancak bu kitlenin içinde bu aktiviteleri yapan kırılımlar da bulunmakta. CAWI yöntemi ile gerçekleştirilen araştırmaya farklı demografilerden 350 kişi katıldı.

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

İşte 2021’e Damga Vuracak 5 E-Ticaret Trendi!

0 comments
Sosyal Medya

19. Altın Pusula Ödülleri Sahiplerini Buldu

0 comments
Sosyal Medya

LinkedIn’e Instagram Özelliği Geliyor

İşte 2021’e Damga Vuracak 5 E-Ticaret Trendi!

  • 15 Mart 2021
  • 0 comments

Paylaş

Yazar Hakkında

Duygunur Can

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

İşte 2021’e Damga Vuracak 5 E-Ticaret Trendi!

0 comments
Sosyal Medya

19. Altın Pusula Ödülleri Sahiplerini Buldu

0 comments
Sosyal Medya

LinkedIn’e Instagram Özelliği Geliyor

0 comments
Sosyal Medya

Slack Uygulaması Nedir, Nasıl kullanılır?

Yoruma kapalı

Sosyal Medya Kulübü

Sosyal Medya Kulübü

Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

POPÜLER YAZILAR

Google SEO Nedir?

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016
Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message