• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaMakale2017’de SEO Trendleri Neler Olacak?

2017’de SEO Trendleri Neler Olacak?

  • 28 Aralık 2016
  • 0 comments
  • Serdar Tezgüler
  • Başlık; MakaleSeo
  • 0

Arama motoru optimizasyonu ışık hızıyla gelişmeye devam ediyor. 2016’yı yavaş yavaş geride bırakırken önümüzdeki yılın dijital pazarlama ortamını inceleme zamanı geldi.

Geçtiğimiz 10 ay içinde SEO alanında çok sayıda gelişme yaşandı. 2016’nın  öne çıkan trendleri 2017’de de yerini koruyacak ve daha da gelişecek. Google’ın algoritma güncellemeleri işletme sahiplerini diken üstünde tutarken 2017’de yeni trendlerin ortaya çıkması bekleniyor.

Gelecek aylarda dikkat edilmesi gereken birkaç nokta:

Kullanıcı Amacı için Optimizasyon

Anahtar kelime hala önemini korusa da basit kelimeler yazmak basit sonuçlar çıkartır. Günümüzde, tüketiciler tam olarak ne aradıklarını iyi bilmektedirler. Arama motorları da kullanıcının amacını tanımlamada gün geçtikçe gelişmekte. Bu sebeple kullanıcılar artık arama motorlarına daha etkili sonuçlar için veri toplayan tam cümleler ve sorgular giriyor.

Markaların, 2017’de dijital içeriklerini optimize ederken belirli anahtar kelimelerden ziyade kullanıcı amacı üzerinde durmaları gerekecek. SEO stratejileriniz için aşağıdaki maddeler önem kazacak:

1-     Araştırmak: Kullanıcılar sizin sayfanıza ulaşırken ne arıyorlar? İçeriklerinizin hangi soruları cevaplamasını istiyorlar?

2-     Optimize etmek: Araştırma verilerini toplayıp düzeltmeniz gereken alanı bulduktan sonra sıralamanızı arttıracak değişiklikleri uygulayın. Araştırmalarınızı temel alarak içeriğinizi okuyucunun deneyimini yansıtacak şekilde değiştirerek tüketicinin hikayesini anlatın.

3-     Uyarlamak: Neyin işe yarayıp, neyin yaramadığını görmek için analizleri sürekli inceleyin ki buna göre güncelleme yapabilesiniz.

Zengin Cevap (Rich Answer) ve Snippetler

Hepimiz bir cevap bulmak için Google’ı açarız. Sorgularımıza cevap olarak Google, arama sonuçlarında genellikle doğrudan gerekli bilgiyi diğer yararlı olabilecek siteler, videolar, film ya da etkinlik bilgileri, yorumlar veya belirli günlerle birlikte görüntüler.

Yapısal veri biçimlendirmesi ya da şema biçimlendirmesi web site sahiplerinin arama motorlarının sonuç sayfalarında gelişmiş listeleri elde etmesine yardımcı olabilir. Bu biçimlendirme, arama motorlarının web sitelerinin içeriğini anlamasına yardımcı olur. Bu da bilgileri kullanıcının işine yarabilecek şekilde görüntülemelerini sağlar.

Diyelim ki Google’da köfte tarifi için arama yaptınız. Arama motoru sonuç sayfasında doğrudan cevabın yanında tarifler ile alakalı yorumlar, puanlamalar, pişirme süresi, kalori bilgisi gibi çeşitli snippetler bulunur.

Araştırmalara göre, arama sonuçlarında zengin cevap oranı 2014’ten 2016’ya kadar ikiye katlanmıştır. Eğer bu trend devam ederse, gelecek yıllarda daha büyük bir sayıyla karşılaşabiliriz.

Web sitenize yapısal veri biçimlendirmesi eklemek geniş bir sonuç sayfasına ulaşma, zengin cevaplarda çıkma ihtimalinizi arttırabilir. Kullanıcılar gerekli bilgilere hızlı bir şekilde ulaşmayı severler. Bu yüzden henüz şema biçimlendirmeniz yoksa, 2017’de web siteniz için uygulamayı düşünmelisiniz.

Yazının devamı için bir sonraki sayfaya geçin. 🙂

1 2

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalMakaleÖne Çıkan HaberlerSosyal Medya

Türkiye’deki Gazetelerin Tirajı %38 Azaldı. Dijital Medya Büyüyor.

0 comments
MakaleSosyal Medya

Facebook ve Instagram Nereye Gidiyor?

Scorp Video
0 comments
MakaleSosyal Medya

Scorp Nedir? Nasıl Kullanılır?

Rakamlarla Türk Seyahat Tutkunlarının Profili

  • 28 Aralık 2016
  • 0 comments

21 Binden Fazla Kişi Dijital Dünya İle Tanıştı

  • 28 Aralık 2016
  • 0 comments

Paylaş

Yazar Hakkında

Serdar Tezgüler

Essecreative Digital Solutions / The Head of the Agency – Social Media Specialist | 1981 İstanbul - Fatih doğumlu. Esse Creative Dijital Reklam Ajansı kurucusu ve başkanı. Digital Pazarlama ve Strateji Geliştirme konularında oldukça iddalı. Sosyal Medya Kulübü kurucusu. Fanatik Fenerbahçe taraftarı.

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalMakaleÖne Çıkan HaberlerSosyal Medya

Türkiye’deki Gazetelerin Tirajı %38 Azaldı. Dijital Medya Büyüyor.

0 comments
MakaleSosyal Medya

Facebook ve Instagram Nereye Gidiyor?

Scorp Video
0 comments
MakaleSosyal Medya

Scorp Nedir? Nasıl Kullanılır?

0 comments
MakaleSosyal Medya

Sosyal Medya Pazarlama Klavuzu

Etiketler

  • 2017 seo trendleri
  • google+
  • Seo
  • trend

Yoruma kapalı

Sosyal Medya Kulübü

Sosyal Medya Kulübü

Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016
Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message