
Domino’s Pizza’ dan müşteri odaklı yeni uygulama!
Sosyal medyanın hayatımıza girmesiyle birlikte arkadaşlarımızla, patronumuzla ve hatta tanımadığımız kişilerle hayatımızı ve beğenilerimizi paylaşmaya başladık.
- 22 Şubat 2012
- 0 comments
- Serdar Tezgüler
- Başlık; Pazarlama
- 0
Bu da markalar için müşterilerini dinlemek anlamında çok büyük bir fırsat.
Markalar, hedef kitlelerine ve müşterilerine sosyal medya ile çok daha kolay ulaşabilmekte ve hızlı bir geri dönüş alabilmekteler. Bu sayede pazarlama stratejilerini ve ürünlerini müşterilerinin istekleri doğrultusunda geliştirme fırsatı yakalamış oluyorlar.
Domino’s Pizza da müşteri fikirlerinin ne kadar önemli olduğunu biliyor ve “Think Oven” adlı bir Facebook uygulaması geliştirmiş.
“Think Oven” uygulaması iki parçadan oluşuyor: Projeler ve Fikir Kutusu (Idea Box).
Projeler kısmında Domino’s spesifik bazı konularda müşterilerden yardım istiyor. Örneğin; “Domino’s’un yeni üniforması sizce nasıl olmalı?”
Fikir Kutusunda ise, müşteriler Domino’s hakkında herhangi bir fikir gönderebiliyor. Müşteriler sadece fikir göndermekle kalmıyorlar; bunun karşılığında ödül, indirim kazanabildikleri gibi Domino’s’un beğendiği fikirler “Favori” olarak işaretleniyor.
Domino’s müşterilerini dinleyerek işini geliştirirken aynı zamanda da uyguladığı her fikir için müşterilerinin kalbini kazanıyor. Bence gönderilen fikirlerin uygulanması indirimlerden ya da çeşitli hediyelerden çok daha önemli.
Yazar Hakkında
Essecreative Digital Solutions / The Head of the Agency – Social Media Specialist | 1981 İstanbul - Fatih doğumlu. Esse Creative Dijital Reklam Ajansı kurucusu ve başkanı. Digital Pazarlama ve Strateji Geliştirme konularında oldukça iddalı. Sosyal Medya Kulübü kurucusu. Fanatik Fenerbahçe taraftarı.
Yoruma kapalı