• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


    User Panel Banner
    Kayıt Ol

    Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

    Giriş

    • #news
        • Sosyal Medya
          • Facebook
          • Instagram
          • Twitter
          • LinkedIn
          • Youtube
          • Google +
        • Teknoloji
          • Mobil
          • Donanım
          • Oyun
          • İnceleme
          • App
        • İş Dünyası
          • Startup
          • Pazarlama
          • Reklam
          • Kariyer Yolculuğu
          • E-Ticaret
          • Etkinlikler
        • Faydalı Bilgiler
        • İnfografik
        • Eğlence
          • Kültür Sanat
          • Spor
          • Geyik
          • Video
        • Diğer
          • Seyahat
          • Yaşam
          • Moda
    • academy
    • digital meetup
    • network
      • Agency Guide
      • Influencer Guide
      • Career
      • Subscribe

    Ana SayfaİnfografikYeni Yıl Kampanyalarında Verimi Artırmanın 3 Yolu

    Yeni Yıl Kampanyalarında Verimi Artırmanın 3 Yolu

    • 26 Aralık 2016
    • 0 comments
    • Serdar Tezgüler
    • Başlık; İnfografikÖne Çıkan HaberlerReklam
    • 2

    RTB House, online perakendecilerin yeni yıl kampanyalarını kurgularken hızlı hareket etmenin önemini, aktif olmayan kullanıcıları yeniden oyunun içine dahil edebileceğini ve yapay zeka ile kişiselleştirilen seçenekler sunabileceğini açıklıyor.

    Yeni yıl kampanyaları, birçok tüketicinin ilgisini çekiyor. Özellikle hediye almak ya da yeni yıl öncesinde kendisini mutlu etmek isteyen kullanıcıların, bu soğuk günlerde tercihi online alışveriş oluyor. eMarketer’ın sadece ABD için yaptığı araştırmaya göre yeni yıl harcamalarının 94 milyar doları aşması bekleniyor.

    Deloitte ve TÜBİSAD’ın birlikte gerçekleştirdikleri Türkiye’de e-ticaret pazar büyüklüğü verilerine göre, perakende harcamaları 2015 yılında 13,3 milyar TL’yi buldu. Tatil ve seyahat harcamalarının ardından gelen sadece online perakendede bir önceki yıla göre yüzde 32’lik bir artış görülüyor. Çok kanallı perakende de benzer bir artışla toplam büyüklüğün 4,8 milyar TL’ye ulaştığı belirtiliyor.

    Harcamalar yılbaşına gelindiğinde hızla artıyor. Peki, bu harcamalardan daha fazla pay almak için oluşturulan kampanyalarda nelere dikkat etmek gerekiyor. Kampanyalarda dikkat edilmesi gerekenler;

    • Erken kalkan yol alır

    40 ülkede yönettiği kampanyalar baz alınarak oluşturulan verilere göre, Kara Cuma döneminde kampanyalar yüzde 180 daha fazla başarı getirirken, toplam web sitesi trafiğinde yüzde 60’ı aşan bir artış görüldü.

    Bu tür önemli günler ve kampanyalardan önce e-ticaret markalarının önden hazırlanması gerekiyor. Kişiye özel teklifler ve en çok satılan ürünlerin öne çıktığı, en iyi hediye seçeneklerinin sunulduğu görseller hazırlanmalı.

    • Aktif olmayan kullanıcılara odaklanın

    Araştırmanın analizlerine göre, neredeyse reklam tıklamalarının yüzde 50’si aynı gün içerisinde siteyi ziyaret etmiş kullanıcılar tarafından yapılıyor. Genelde yeniden hedefleme hizmetlerinde aktif olmayan kullanıcıların üzerinde pek durulmaz ama yeni yıl öncesi dönem, alışveriş yapma alışkanlığı olmayan kullanıcıları da yakalamak için bir fırsat.

    Bu nedenle sitenize en son günler, haftalar hatta aylar önce gelen ziyaretçiler için kişiselleştirilmiş mesajlar hazırlamayı ihmal etmeyin. Marka bilinirliğini ve tüketici bağlılığını yeniden artırmak ya da siteyi ziyaret etmiş ama daha sonra hiç gelmemiş kullanıcıları etkinleştirmek için yeni yıl öncesi gibi dönemler önem taşıyor.

    • Yapay zeka ile öneri mekanizmaları oluşturun

    Yeniden hedefleme kampanyaları, sadece bir satış için değil tüketici etkileşimini sürekli hale getirme fırsatı da sunuyor. Yapay zekâ temelli derin öğrenme algoritmalarıyla güçlendirilmiş akıllı reklam ve yeniden hedefleme araçları, tüketiciler için sahip olduğunuz en uygun ürünü seçebilir. Bir reklam kampanyası planlarken fiziksel bir mağazadaki kişisel bir satış görevlisi gibi tüketicinin bulmak istediği ürünü karşısına çıkarmak, verimi artırmanın temelini oluşturuyor.

    Özetle yeniden hedefleme çözümleri isabetli kullanıldığında inanılmaz bir verim sağlıyor. Alışveriş dönemlerine önceden hazırlıklı olmak ise online perakendeciler için beklentilerin üzerinde yatırım geri dönüşü (ROI) sağlıyor.

    Infographic için diğer sayfaya geçin. 🙂

    1 2

    Alakalı Gönderiler

    65-yas-internet
    0 comments
    Öne Çıkan Haberler

    65 Yaş ve Üstü Dijital İşlemlerini Kendi Yapabilecek

    0 comments
    KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

    İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

    0 comments
    FacebookÖne Çıkan Haberler

    Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

    Türkiye Cepten Konuşmada Avrupa Lideri

    • 26 Aralık 2016
    • 0 comments

    Domino’s Pizza’da Facebook’tan Sipariş Devri Başla...

    • 27 Aralık 2016
    • 0 comments

    Paylaş

    Yazar Hakkında

    Serdar Tezgüler

    Essecreative Digital Solutions / The Head of the Agency – Social Media Specialist | 1981 İstanbul - Fatih doğumlu. Esse Creative Dijital Reklam Ajansı kurucusu ve başkanı. Digital Pazarlama ve Strateji Geliştirme konularında oldukça iddalı. Sosyal Medya Kulübü kurucusu. Fanatik Fenerbahçe taraftarı.

    Alakalı Gönderiler

    65-yas-internet
    0 comments
    Öne Çıkan Haberler

    65 Yaş ve Üstü Dijital İşlemlerini Kendi Yapabilecek

    0 comments
    KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

    İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

    0 comments
    FacebookÖne Çıkan Haberler

    Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

    0 comments
    Öne Çıkan HaberlerUygulama

    TikTok, #DahaİyiBirİnternet Kampanyasını Başlattı!

    Etiketler

    • e-ticaret
    • infographic
    • online alışveriş
    • reklam

    Yoruma kapalı

    Sosyal Medya Kulübü

    Sosyal Medya Kulübü

    Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    POPÜLER YAZILAR

    Google SEO Nedir?

    Eğitimler

    • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
    • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
    • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
    • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

    Sosyal Medya

    iLETİŞİM

    [email protected]

    [email protected]

    0216 428 80 34

    Copyright © 2016
    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message

      Got a hot tip? Send it to us!

        Your Name (required)

        Your Email (required)

        Subject

        Your Message