• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


    User Panel Banner
    Kayıt Ol

    Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

    Giriş

    • #news
        • Sosyal Medya
          • Facebook
          • Instagram
          • Twitter
          • LinkedIn
          • Youtube
          • Google +
        • Teknoloji
          • Mobil
          • Donanım
          • Oyun
          • İnceleme
          • App
        • İş Dünyası
          • Startup
          • Pazarlama
          • Reklam
          • Kariyer Yolculuğu
          • E-Ticaret
          • Etkinlikler
        • Faydalı Bilgiler
        • İnfografik
        • Eğlence
          • Kültür Sanat
          • Spor
          • Geyik
          • Video
        • Diğer
          • Seyahat
          • Yaşam
          • Moda
    • academy
    • digital meetup
    • network
      • Agency Guide
      • Influencer Guide
      • Career
      • Subscribe

    Ana SayfaAjanslarÖneri Kutusu Dijital Çağa Ayak Uydurdu, Fikir Küpü...

    Öneri Kutusu Dijital Çağa Ayak Uydurdu, Fikir Küpü Oldu!

    • 07 Eylül 2018
    • 0 comments
    • Fikirbuzz
    • Başlık; AjanslarFaydalı BilgilerÖne Çıkan Haberler
    • 0

     

    İşini kolaylaştırmak ve geliştirmek için aklına gelen fikirleri rahatça paylaşmak ve bunların hayata geçtiğini görmek her çalışanın hayalidir. Günümüz şirketleri de; çalışanlarının üretkenliğini artırmak ve onları işe karşı motive etmek adına yaratıcılık, hayal gücü ve iş geliştirme yetilerine fazlasıyla önem veriyor. Oysa ofislerin duvarlarına asılan öneri kutuları hep boş kalıyor ya da gelen öneriler okunmaz oluyor. İşte tam da bu noktada dijital dönüşüm devreye giriyor. Dijital iş yeri platformu Knowizz’in geliştirdiği “Fikir Küpü” modülü ile çalışanlar hem işlerini geliştirme şansı buluyorlar hem de çalışırken yeni projelere imza atma fırsatını yakalıyorlar.”Fikir” günümüzde en değerli, ve en heyecan verici kelimelerden biri. Bireyler veya büyük kurumlar için aynı değer ve patlama gücüne sahip. Bu kadar değer verilen “Fikir” kelimesine sahip olmak ya da onu toplamakta ayrıca zahmetli ne yazık ki. Bugün birçok vizyon sahibi şirket için, çalışanların yeteneklerini değerlendirebilmek adına belirli görev tanımlarıyla onları sınırlandırmak yerine özgür bırakmak, her konuda fikirlerini almak önemsemek ve bu fikirleri kendilerinin hayata geçirmesini sağlamak hayati bir önem taşıyor. Duvarlara asılan kilitli öneri kutuları ile fikir toplama sistemi ise artık fayda vermiyor.  Dijitalleşen dünyada bu sistemi çok daha kolay, hızlı ve şeffaf bir şekilde kurmak mümkün. Dijital iş yeri platformu Knowizz tarafından geliştirilen Fikir Küpü modülü, çalışanları fikir geliştirmek adına motive ediyor ve yeteneklerini destekliyor.

    Fikir Küpü dijital ortamda işleyen bir sistem. Görüşüne değer verilen çalışanlar kendi fikirlerini uygulamak üzere sistemin içine dahil ediliyorlar. Fikir Küpü sayesinde, fikir sahibi diğer çalışma arkadaşlarıyla hayata geçirmek istediği proje hakkında beyin fırtınası yapma şansını yakalıyor. Online olarak oluşturulan fikir havuzunda isteyen kişi seçtiği fikir için destek veriyor. Puanlama ve yorumlar sayesinde öneriler geliştirilebiliyor. Öneri sayıları, departmanların fikir geliştirme konusundaki performansları, hangi dönem ya da hangi konuda daha çok öneri geliştirildiği, önerilerin şirkete sağladıkları mali getiri gibi birçok konuda veriler alınıyor ve grafiklerle raporlanabiliyor. Sistem, çalışanlar arasında şirketi geleceğe taşıma bilincini de gelişiyor. Şirkete olan güven artış gösterdiği gibi kuruma olan bağlılık da artıyor. Görüşlerine değer verilen çalışanlar, sürekli gelişimi şirket kültürü ve yaşam biçimi haline getiriyor.

    Her Fikir Bir Kampanya!

    Knowizz’de her fikir bir kampanya gibi değerlendiriliyor. Fikir bir kişiye ait olabileceği başvurular birden fazla kişiden oluşan ekipler tarafında da paylaşılabiliyor. Fikir Küpü modülünü yönetmek üzere kurum tarafından seçilen moderatörlerin onayladıkları fikirler Knowizz platformu aracılığı ile tüm şirket geneline yayınlanıyor. Panel üzerinden fikirler, beğeni ve yorum toplamaya çıktıktan sonra en çok puanı alan fikir için kampanya yolculuğu başlıyor. Fikir sahibi tıpkı bir reklam kampanyası gibi fikrini anlatmaya, ve onu satmaya çalışıyor.

    Her Yıl Ortalama 3 Fikir

    Knowizz kullanan 15 firmanın 300 bine yakın çalışanı üzerinde yapılan araştırmaya göre; Fikir Küpü ile yeni fikirlerin toplanması, değerlendirmesi sonucu her yıl ortalama 3 yeni ürün/hizmet sisteme alınıyor. “İşi en iyi, onu yapan bilir” mottosu ile çalışanların yaptıkları işle ilgili fikirlerini üst yönetime iletebilecekleri bir ortamın sağlanması, kurumlarda kelebek etkisi yaratıyor. Böylece küçük detaylar, büyük değişimlerin önünü açıyor.

    3 Adımda Fikir Küpü

    1-Paylaşım: Çalışan, Fikir Küpü uygulamasında proje adını ve içeriğini kısaca paylaşıyor. Kurum içerisindeki her çalışan projeyi ve fikri değerlendirebiliyor aynı zamanda geliştirebiliyor.

    2-Değerlendirme: Şirket tarafından belirlenmiş seçici kurul, yeni projeleri ve fikirleri çalışanların oyları, projenin şirkete uyumu veya hataya geçme opsiyonunu değerlendirip onaylıyor veya onaylamıyor. Seçici kurul tarafından onaylandığında yeşil, onaylanmadığında kırmızı ibare görülüyor.

    3-Sonuç: Fikrin onaylanması durumunda, proje hayata taşınıyor. Ve böylece çalışanların motivasyonu, iş yapış şekilleri, verimlilik ve yaratıcılık gibi yetilerinde artış gözlemleniyor.

     

    Alakalı Gönderiler

    65-yas-internet
    0 comments
    Öne Çıkan Haberler

    65 Yaş ve Üstü Dijital İşlemlerini Kendi Yapabilecek

    0 comments
    KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

    İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

    0 comments
    FacebookÖne Çıkan Haberler

    Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

    Axa Sigorta’dan Kazalara Karşı Farkındalık Kampany...

    • 17 Ağustos 2018
    • 0 comments

    Apple Nasıl Trilyon Dolarlık Şirket Oldu?

    • 11 Eylül 2018
    • 0 comments

    Paylaş

    Yazar Hakkında

    Fikirbuzz

    Alakalı Gönderiler

    65-yas-internet
    0 comments
    Öne Çıkan Haberler

    65 Yaş ve Üstü Dijital İşlemlerini Kendi Yapabilecek

    0 comments
    KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

    İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

    0 comments
    FacebookÖne Çıkan Haberler

    Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

    0 comments
    Öne Çıkan HaberlerUygulama

    TikTok, #DahaİyiBirİnternet Kampanyasını Başlattı!

    Yoruma kapalı

    Sosyal Medya Kulübü

    Sosyal Medya Kulübü

    Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    POPÜLER YAZILAR

    Google SEO Nedir?

    Eğitimler

    • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
    • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
    • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
    • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

    Sosyal Medya

    iLETİŞİM

    [email protected]

    [email protected]

    0216 428 80 34

    Copyright © 2016
    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message

      Got a hot tip? Send it to us!

        Your Name (required)

        Your Email (required)

        Subject

        Your Message