
Modada Dijital Pazarlama
- 06 Şubat 2014
- 0 comments
- Fikirbuzz
- Başlık; EtkinliklerModa
- 0
Geleneksel pazarlamanın, gelişen dijital ortamlara taşınmasıyla ortaya çıkan dijital pazarlamanın öğretileceği bu program, modada dijital pazarlama alanına giriş niteliğindedir.
Moda dünyasında ilerlemek isteyen online girişimcilere yönelik olan bu programa aynı zamanda, geleneksel pazarlama alanında tecrübeli olup dijital pazarlamaya ilgi duyan sektör çalışanları ile; moda perakende sektöründe yerini almış ve günümüz trendleri doğrultusunda dijital pazarlamayı da öğrenmek isteyen tasarımcılar ve firma sahipleri de dahil olabilir.
Dijital dünyanın gelişmesi ve sektörlere hızla yayılması, moda perakende sektöründe de geleneksel pazarlamanın kaçınılmaz dönüşümünü getirmiştir.
Dijital pazarlamayı gelenekselden ayıran en önemli unsurlardan biri tüketici odaklı olmasıdır. Dijital pazarlama bir satış yöntemi değil; ulaşılan sonuçları sayesinde satış artışı sağlayan bir iletişim sürecidir. Yeni kaynaklara ulaşımı kolaylaştırma, aracısız dağıtım modeli, yeni iş modelleri geliştirebilme, dana önce ulaşılmamış alt segmentleri de hedefleyebilme, pazarı daha verimli kullanma, tedarik zinciri optimizasyonu, şeffaf pazar araştırmaları gibi avantajları da beraberinde getirmiştir.
Program sonunda katılımcılar, sektörde profesyonel dijital pazarlama uzmanları olarak yerlerini alırlar. Ayrıca program boyunca gerçekleştirdikleri proje sonunda bir e-ticaret sitesine sahip olacaklardır.
PROGRAM İÇERİĞİ
Moda Genel Kültürü
Modanın geçmişten bugüne kadarki gelişimi ve değişimi, günümüz moda tasarımcıları, önemli moda evleri ve markaları, tüketici davranışları ve günümüz trendleri ile moda sektörüne giriş niteliğinde olan bu modülde, sektör üzerine genel bilgiler verilir.
Dijital Dünya
Günümüzün en önemli pazarlama dinamiklerinden biri olan dijital dünya ve dijital dünyada moda sektörünü, dijital pazarlamanın nasıl ve neden önem kazandığını, dijital dünyanın gelişmesiyle tüketicinin nasıl değiştiğine değinilir.
Modada Dijital Pazarlama
Programın ana modülünde; dijital pazarlama nasıl kullanılmalı, tüketicinin dijital pazarlamaya yaklaşımı, arama motoru optimizasyonu, dijital pazarlama kanalları ve alternatif dijital kanallar, performans ölçümleme ve yatırımın geri dönüşü, sosyal medya içerik oluşturma; markaların dijital pazarlamaya yaklaşımı ve tüketicinin dijital pazarlamaya yaklaşımı, dijital moda PR’ı, mobil pazarlama süreç ve teknikleri, dijital dünyada yapılan satış ortaklıkları, internet hukuku ve etik kuralları hakkında detaylı bilgiler verilir.
Proje
Eğitim boyunca katılımcılar, kendilerine ait bir dijital platformun geliştirilmesi üzerine çalışma yaparlar. Bu projede, bir e-ticaret sitesi formatı üzerinde fikir geliştirir ve sonra kendi sistemlerini dijital kanallarda yönetmeyi öğrenirler. Katılımcılar kendilerine sağlanan e-ticaret sistemi üzerine, sınırsız ürün görseli, fiyat-indirim bilgisi, stok bilgisi, beden bilgisi eklerler. Bu çerçevede satışa hazır bir e-ticaret sitesine sahip olurlar. Yine proje kapsamında kendi sistemlerini alternatif kanallar üzerinden tanıtırlar.
Süre: 3 ay (72 saat)
Gün ve Saat: Cumartesi 10.00 – 17.00
Başlangıç Tarihi: 15 Şubat 2014
BAŞVURU:
Katılımcıların temel bilgisayar bilgisine sahip olmaları gerekmektedir.
Katılımcılar mülakatla seçilir.
Başvuru formuna gitmek için tıklayın.
Yoruma kapalı