Tarih
17 Kasım 2018 – 23 Aralık 2018 Arasında, Her Cumartesi/Pazar
Toplam Süre: 64 Saat
17 Kasım 2018 – 23 Aralık 2018
İşi Uzmanından Öğrenin, Doğru Uzmanlık Edinin!
Sosyal Medya Akademisi; dijital çağa yön veren eğitimci kadrosu ve sahip olduğu özgün eğitim anlayışı ile eğitimlerine katılan öğrencilerine sistemin bir parçası olma değil, kitlelere yön verme imkanı sunmayı amaç edinir. İşinizi sarsılmaz temellere inşa etmek ve kariyerinizde fark yaratmak için rotanızı, Sosyal Medya Kulübü’nün yeni nesil eğitim hareketiyle belirleyin.
Sosyal Medya Akademisi, kazanacağınız uzmanlığı kısa süreli eğitimlerle sınırlamaz. Yaşam boyu kariyerinizi besleyeceğiniz sosyal ağlar, staj ve iş imkanları, fikirlerinizi hayata geçirmenize olanak sağlayacak yatırımcı ve çözüm ortakları, yaratıcı süreçlerinizi besleyecek atölye, seminer ve zirveler, yolculuğunuz boyunca size eşlik edecek ödül, indirim ve fırsatlar ile kariyerinizi çok yönlü yapılandırmanıza olanak sağlar.
Sosyal Medya Kulübü, sihirli değneğiniz değil, başarıya giden yol haritanız olmak için katılımlarınızı bekliyor.
Mekan: Üsküdar Üniversitesi Altunizade Kampüsü
Kontenjan: 25 Öğrenci
17 Kasım 2018 – 23 Aralık 2018 Arasında, Her Cumartesi/Pazar
Toplam Süre: 64 Saat
Ücret: 2.850 ₺ + KDV
Erken Kayıt İndirimi: 2.500 ₺ + KDV (25 Ekim’e Kadar)
Öğrencilere %20 İndirim
Katılımcılara SMK tarafından ‘SMK Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı’ sertifikası verilecektir.
Executive Creative Director
Yaklaşık 10 senedir çeşitli kreatif ve dijital ajanslarda Art Director, Sr.Art Director ve Creative Director olarak çalıştı. Sonrasında kendi ajansı olan “Dobo”‘yu kurdu. 5 sene devam ettikten sonra ajansı devrederek Executive Creative Director olarak Nike, Bayer, Türk Telekom, Turkcell, Sony vb. gibi global firmalarla çalışarak büyük ajanslarda hizmet vermeye devam etti.
Marka Direktörü
İnternet ortamını düzenleyen yasalar, siber güvenlik, siber savaş, E-Ticaret hukuku, kişisel verilerin korunması, hosting firmalarının sorumluluğu, doğrudan pazarlama, yeni medya hukuku, reklam hukuku, yeni nesil reklam ve rekabet haksız rekabet hukuku, online itibar, dijital yayıncılık ve korunması, oyun hukuku, IPTV, alan adı uyuşmazlıkları, sosyal ağlar ve hukuk, yazılımların telif hakları ile korunması, ticari casusluk, bilişim güvenliği ve bilişim suçları, veri koruma hukuku konularındaki seminer, panel, konferanslarda düzenleyici ve konuşmacı olarak bulunmuş ve bu konularda makaleler yazmaktadır.
Medya Direktörü & İletişim Danışmanı
9 Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi Dramatik Yazarlık bölümünden mezun olan Furkan Lüleci dijital iletişim, dijital pazarlama ve Medya-PR iletişimi üzerine danışmanlık hizmetleri veriyor. Çeşitli mecralarda sosyal medya iletişimi üzerine yazılar yazıyor. Şimdiye kadar Microsoft, Üsküdar Üniversitesi, NPİSTANBUL Beyin Hastanesi, Estecenter Plastik Cerrahi Merkezi, Nutricia, Finansbank gibi kurumsal kuruluşlara ve Blablacar, PeerBie, letgo, Pepapp, Hamilelik Rehberi, Moyra, Doktorderki gibi Start-Up aşamasında olan uygulamara hizmet verdi.
Danışman, Yazar, Öğretim Görevlisi, Eğitmen, Yönetici. Bilişim ve Türkiye İnternet alanında çalışmalarıyla tanınan ve İnternet Pazarlama, İnternet Reklam alanında Türkiye’deki öncü kişilerden biriyim. Halen özel sektörde önemli danışmanlık ve eğitimler verip, 2 farklı üniversitede öğretim görevlisi olarak derslerimi verirken özel sektördeki görevimi de sürdürmekteyim.
Üniversite eğitiminin daha ilk yıllarında gerek eğitim gereks bilişim sektöründe ve özellikle dijital pazarlama konusunda aktif olarak çalıştım. İnternet Reklamcılığı, e-ticaret, e-pazarlama,interaktif medya planlama, sosyal medya vb. konularında, perakende ve BT sektörlerindeki çeşitli kuruluşlara danışmanlık ve eğitim hizmetleri verdim.
Sosyal Medya Kulübü Kurucusu
2002 Yılında akademik eğitimini tamamladıktan sonra 2003 yılında kurduğu “Esse Bilişim Ltd.” şirketi ile birçok bilişim projesine imza atmıştır. 2007 yılında “Essecreative” ile reklam ve pazarlama konularında adından söz ettirmiş, 2012 yılında kurduğu “Sosyal Medya Kulübü” 1.yılının ardından bir çok ilke imza atarak sosyal medya haber blogları arasında ilk 3’in içerisine girmeyi başarmıştır. Ayrıca, Sosyal Medya ve Dijital pazarlama konuları ile ilgili bir çok makaleye imza atmıştır.
Türkiye’nin sosyal medya odaklı ilk basılı dergisininde imtiyaz sahibidir. Sosyal medya ve Dijital Pazarlama konusunda eğitmenlik yapan Serdar Tezgüler son olarak 2014 yılında “Fikirbuzz Digital Agency”inin başkanlığını üstlenmiştir.
Sosyal medya odaklı olarak Tv ve radyo programları yapmaya devam eden Serdar Tezgüler, “2015 Sosyal Medya Ödüllerinin” organizatörlüğünüde üstlenmiştir.