• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


    User Panel Banner
    Kayıt Ol

    Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

    Giriş

    • #news
        • Sosyal Medya
          • Facebook
          • Instagram
          • Twitter
          • LinkedIn
          • Youtube
          • Google +
        • Teknoloji
          • Mobil
          • Donanım
          • Oyun
          • İnceleme
          • App
        • İş Dünyası
          • Startup
          • Pazarlama
          • Reklam
          • Kariyer Yolculuğu
          • E-Ticaret
          • Etkinlikler
        • Faydalı Bilgiler
        • İnfografik
        • Eğlence
          • Kültür Sanat
          • Spor
          • Geyik
          • Video
        • Diğer
          • Seyahat
          • Yaşam
          • Moda
    • academy
    • digital meetup
    • network
      • Agency Guide
      • Influencer Guide
      • Career
      • Subscribe

    Ana SayfaSMK Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı

    SMK Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı

    05 Mart 2022
    Ali Burak Güleryüz
    Furkan Lüleci
    Tolga Eser

    17 Kasım 2018 – 23 Aralık 2018
    İşi Uzmanından Öğrenin, Doğru Uzmanlık Edinin!

    Sosyal Medya Akademisi; dijital çağa yön veren eğitimci kadrosu ve sahip olduğu özgün eğitim anlayışı ile eğitimlerine katılan öğrencilerine sistemin bir parçası olma değil, kitlelere yön verme imkanı sunmayı amaç edinir. İşinizi sarsılmaz temellere inşa etmek ve kariyerinizde fark yaratmak için rotanızı, Sosyal Medya Kulübü’nün yeni nesil eğitim hareketiyle belirleyin.

    Sosyal Medya Akademisi, kazanacağınız uzmanlığı kısa süreli eğitimlerle sınırlamaz. Yaşam boyu kariyerinizi besleyeceğiniz sosyal ağlar, staj ve iş imkanları, fikirlerinizi hayata geçirmenize olanak sağlayacak yatırımcı ve çözüm ortakları, yaratıcı süreçlerinizi besleyecek atölye, seminer ve zirveler, yolculuğunuz boyunca size eşlik edecek ödül, indirim ve fırsatlar ile kariyerinizi çok yönlü yapılandırmanıza olanak sağlar.

    Sosyal Medya Kulübü, sihirli değneğiniz değil, başarıya giden yol haritanız olmak için katılımlarınızı bekliyor.

    Mekan: Üsküdar Üniversitesi Altunizade Kampüsü
    Kontenjan: 25 Öğrenci

    Tarih

    17 Kasım 2018 – 23 Aralık 2018 Arasında, Her Cumartesi/Pazar

    Toplam Süre: 64 Saat

    Eğitim Ücreti

    Ücret: 2.850 ₺ + KDV
    Erken Kayıt İndirimi: 2.500 ₺ + KDV (25 Ekim’e Kadar)
    Öğrencilere %20 İndirim

    Sertifika

    Katılımcılara SMK tarafından ‘SMK Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı’ sertifikası verilecektir.

    Detaylı Bilgi ve Kayıt

    Program Koordinatörü:
    Müge Tepe

    (0216) 327 04 80

    Eğitim Programı:

    Moderatörlük: ( Ayşe Müge Tepe & Ali Koku )

    Modül 1 : Sosyal Medya’ya Giriş

    ( Aytaç Mestçi – Öğretim Görevlisi ) 17Kasım Cumartesi – 5.5 saat

    • Sosyal Medya Nedir?
    • Sosyal Medya Nasıl Ortaya Çıktı/ Tarihi
    • Günümüz Türkiyesin’de Sosyal Medya
    • Sosyal Medya Araçları/Mecraları

    Modül 2: Markalama ve Strateji

    ( Ahmet Beliktay – AFi) 18 Kasım Pazar – 1 gün 5 saat

    • Brief & DeBrief (ajans müşteri ilişkileri )
    • Markayı Dijitale Taşımak
    • Marka Bileşenlerinin Belirlenmesi ve Marka İmajının Oluşturulması
    • Strateji Geliştirme / Mecra ve Hedef Kitle Analizi
    • Marka Konumlandırması ve iletişim dili

    Modül 3: Sosyal medya Hukuku

    ( Av. Sertel Şıracı – Bilişim Hukuku) 24 Kasım Cumartesi – 5.5 saat

    • 5651 Sayılı Yasa ve Sosyal Medya
    • E-ticaret Hukuku Uygulamaları
    • İnternet ortamında kişi hakları ihlali ve online itibar
    • Sosyal Medya ve Kişisel Verilerin Korunması
    • İnternette Reklam Hukuku
    • Fikri Mülkiyet İhlalleri
    • Sosyal Medyada Bilişim Suçları

    Modül 4: Sosyal Medya Pazarlaması

    ( Serdar Tezgüler – Fikirbuzz Digital Agency) 25 Kasım Pazar – 5 saat

    • Metrikler
    • Mecra & Strateji
    • Topluluk Yönetimi
    • Otomasyon (socility)

    Modül 5: Görsel İletişim

    ( Burak Güleryüz ) 01 Aralık Cumartesi – 5.5 saat

    • Görsel İletişim nedir
    • Görsel İletişimin Dinamikleri
    • Sosyal Medya Stratejisine Uygun Görsel İletişim dilini belirleme
    • Sosyal Medya Görsel Tasarım Trendleri (Statik & Dinamik)
    • Sosyal Medya Görsel Tasarım Teknik Bilgi

    Modül 6: İçerik Yönetimi & Moderayon

    ( Furkan Lüleci – Digital Marketing Manager ) 02 Aralık Pazar – 5 saat

    • Brief almak
    • Rakip analizi ve Sektör Analizi
    • İçerik Takvimi Oluşturma
    • Yaratıcı İçerik Üretme
    • Startejinize uygun içerik Yönetimi
    • Paylaşım Zamanlaması
    • Moderasyon nedir?
    • Sosyal Medya’da Moderasyon ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

    Modül 7: Kampanya Yönetimi & Workshop

    ( Ayşe Müge Tepe– Fikirbuzz Digital Agency) 08 Aralık Cumartesi – 4 saat

    • Brief almak
    • Hedef Kitleye Uygun Kampanya Geliştirme
    • Yaratıcı Kampanya Oluşturma
    • Kampanya Metriklerini Belirleme
    • Social Crm
    • Ölçümleme & Raporlama
    • Workshop

    Modül 8: Sosyal Medya Reklamları & Workshop

    ( Ali Koku – Fikirbuzz Digital Agency) 09 Aralık Pazar – 4 saat

    • Mecralar & Hedef Kitle
    • Reklam Planı Oluşturma & Bütçeleme
    • Reklam modelleri
    • Reklam Kampanya kurulumu
    • Landing Page – Damp
    • A/B testleri
    • Optimizasyon
    • Raporlama
    • Workshop

    Modül 9: Monitoring Ve Kriz Yönetimi

    ( Serdar Tezgüler & Marka – Konuk Marka Temsilcisi) 15 Aralık Cumartesi 6 saat

    • Monitoring nedir?
    • Hedef Anahtar Kelime & Mecra Belirleme
    • Monitoring tools
    • Takip & Raporlama
    • Sosyal Medya Kriz yönetimi nedir?
    • Takip ve Müdahale
    • Marka Duruşu ve Strateji
    • Kriz Yönetimi (marka & ajans)
    • Kriz Sonrası Dönem

    Modül 10: Sosyal Medya Fenomeni

    Konuk ( Konuk Sosyal Medya Fenomeni & Influencer ) 16 Aralık Pazar 5 saat

    • Influencer Marketing
    • Fenomen Yönetimi

    Modül 11: Başarı/ Başarısızlık Öyküsü

    22 Aralık Cumartesi 5.5 saat

    • Başarı/Başarısızlık  Öyküsü / Tolga Eser
    • Başarı/Başarısızlık Öyküsü / Mehmet Önen – DARDANEL Önentaş GIDA A.Ş.

    Modül 12: Case Study

    ( Serdar Tezgüler – Fikirbuzz Digital Agency ) 23 Aralık Pazar 5 saat

    • Ekip Çalışması
    • Örnek Marka Yaratma ve Süreç Yönetimi

    Sertifika Dağıtımı & Mezuniyet 23 Aralık Pazar Saat : 18:00

    Eğitmenlerimiz



    Ali Burak Güleryüz

    Executive Creative Director

    Yaklaşık 10 senedir çeşitli kreatif ve dijital ajanslarda Art Director, Sr.Art Director ve Creative Director olarak çalıştı. Sonrasında kendi ajansı olan “Dobo”‘yu kurdu. 5 sene devam ettikten sonra ajansı devrederek Executive Creative Director olarak Nike, Bayer, Türk Telekom, Turkcell, Sony vb. gibi global firmalarla çalışarak büyük ajanslarda hizmet vermeye devam etti.


    Tolga Eser

    Marka Direktörü

    1974 Ankara doğumlu olan Tolga Eser, liseyi İstanbul’da bitirdikten sonra Bilkent Üniversitesinden 1998 yılında mezun oldu. 1 yıl boyunca Kaliforniya San Diego’da işletme üzerine okudu ve Merrill Lynch’te çalıştı. 2000 yılında Renault MAİS’te otomotiv sektörüne girdi ve satış/pazarlama uzmanlığından yöneticiliğe kadar uzanan bir yolculuğu oldu. 2017 yılında Peugeot Scooters Türkiye’nin marka direktörü olarak görev aldı. Şu sıralar Fleetcorp Kiralama şirketinde çalışmalarıma devam ediyor.


    Sertel Şıracı

    İnternet ortamını düzenleyen yasalar, siber güvenlik, siber savaş, E-Ticaret hukuku, kişisel verilerin korunması, hosting firmalarının sorumluluğu, doğrudan pazarlama, yeni medya hukuku, reklam hukuku, yeni nesil reklam ve rekabet haksız rekabet hukuku, online itibar, dijital yayıncılık ve korunması, oyun hukuku, IPTV, alan adı uyuşmazlıkları, sosyal ağlar ve hukuk, yazılımların telif hakları ile korunması, ticari casusluk, bilişim güvenliği ve bilişim suçları, veri koruma hukuku konularındaki seminer, panel, konferanslarda düzenleyici ve konuşmacı olarak bulunmuş ve bu konularda makaleler yazmaktadır.

    Furkan Lüleci

    Medya Direktörü & İletişim Danışmanı

    9 Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi Dramatik Yazarlık bölümünden mezun olan Furkan Lüleci dijital iletişim, dijital pazarlama ve Medya-PR iletişimi üzerine danışmanlık hizmetleri veriyor. Çeşitli mecralarda sosyal medya iletişimi üzerine yazılar yazıyor. Şimdiye kadar Microsoft, Üsküdar Üniversitesi, NPİSTANBUL Beyin Hastanesi, Estecenter Plastik Cerrahi Merkezi, Nutricia, Finansbank gibi kurumsal kuruluşlara ve Blablacar, PeerBie, letgo, Pepapp, Hamilelik Rehberi, Moyra, Doktorderki gibi Start-Up aşamasında olan uygulamara hizmet verdi.



    Aytaç Mestçi

    Danışman, Yazar, Öğretim Görevlisi, Eğitmen, Yönetici. Bilişim ve Türkiye İnternet alanında çalışmalarıyla tanınan ve İnternet Pazarlama, İnternet Reklam alanında Türkiye’deki öncü kişilerden biriyim. Halen özel sektörde önemli danışmanlık ve eğitimler verip, 2 farklı üniversitede öğretim görevlisi olarak derslerimi verirken özel sektördeki görevimi de sürdürmekteyim.

    Üniversite eğitiminin daha ilk yıllarında gerek eğitim gereks bilişim sektöründe ve özellikle dijital pazarlama konusunda aktif olarak çalıştım. İnternet Reklamcılığı, e-ticaret, e-pazarlama,interaktif medya planlama, sosyal medya vb. konularında, perakende ve BT sektörlerindeki çeşitli kuruluşlara danışmanlık ve eğitim hizmetleri verdim.


    Serdar Tezgüler

    Sosyal Medya Kulübü Kurucusu

    2002 Yılında akademik eğitimini tamamladıktan sonra 2003 yılında kurduğu “Esse Bilişim Ltd.” şirketi ile birçok bilişim projesine imza atmıştır. 2007 yılında “Essecreative” ile reklam ve pazarlama konularında adından söz ettirmiş, 2012 yılında kurduğu “Sosyal Medya Kulübü” 1.yılının ardından bir çok ilke imza atarak sosyal medya haber blogları arasında ilk 3’in içerisine girmeyi başarmıştır. Ayrıca, Sosyal Medya ve Dijital pazarlama konuları ile ilgili bir çok makaleye imza atmıştır.

    Türkiye’nin sosyal medya odaklı ilk basılı dergisininde imtiyaz sahibidir. Sosyal medya ve Dijital Pazarlama konusunda eğitmenlik yapan Serdar Tezgüler son olarak 2014 yılında “Fikirbuzz Digital Agency”inin başkanlığını üstlenmiştir.

    Sosyal medya odaklı olarak Tv ve radyo programları yapmaya devam eden Serdar Tezgüler, “2015 Sosyal Medya Ödüllerinin” organizatörlüğünüde üstlenmiştir.

    Kontenjanlarla sınırlı erken kayıt fırsatından yararlanmak için formu doldurun.


     

    Sosyal Medya Kulübü

    Sosyal Medya Kulübü

    Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    POPÜLER YAZILAR

    Google SEO Nedir?

    Eğitimler

    • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
    • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
    • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
    • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

    Sosyal Medya

    iLETİŞİM

    [email protected]

    [email protected]

    0216 428 80 34

    Copyright © 2016
    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message

      Got a hot tip? Send it to us!

        Your Name (required)

        Your Email (required)

        Subject

        Your Message