• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


    User Panel Banner
    Kayıt Ol

    Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

    Giriş

    • #news
        • Sosyal Medya
          • Facebook
          • Instagram
          • Twitter
          • LinkedIn
          • Youtube
          • Google +
        • Teknoloji
          • Mobil
          • Donanım
          • Oyun
          • İnceleme
          • App
        • İş Dünyası
          • Startup
          • Pazarlama
          • Reklam
          • Kariyer Yolculuğu
          • E-Ticaret
          • Etkinlikler
        • Faydalı Bilgiler
        • İnfografik
        • Eğlence
          • Kültür Sanat
          • Spor
          • Geyik
          • Video
        • Diğer
          • Seyahat
          • Yaşam
          • Moda
    • academy
    • digital meetup
    • network
      • Agency Guide
      • Influencer Guide
      • Career
      • Subscribe

    Ana SayfaDijitalDijital Dünyada Marka Güvenliği

    Dijital Dünyada Marka Güvenliği

    • 30 Ağustos 2014
    • 0 comments
    • Editör
    • Başlık; Dijital
    • 0

    Dijitalin sunduğu imkanlarla hedef kitleyle birebir ilişki kurmak, iletişime geçmek, müşterinin nabzını tutarak strateji oluşturmak mümkün. Dijitaldeki engin içerik dünyasında markanızı doğru alanda, temiz içerikiçinde hedef kitlenize duyurma işi, hem kolay hem zor. Bunu sağlamak için 6 konuya özen göstermelisiniz:

    Adserver: Gerçekleştirdiğiniz kampanyayı görüntülenme, klik sayımı ve görünürlük açısından size düzgün raporlayan ve tüm reklam türlerini düzgün olarak sunan bir sistemle çalışın.

    Online Davranışsal Reklamcılık: Davranışsal reklam yapıyorsanız, kurallarına uymaya özen gösterin. Ayrıntılı bilgi almak için IAB Türkiye’yi arayın.

    RTB (Eş zamanlı açık artırma yöntemiyle satın alma): RTB’de farklı satın alma şekilleri olduğunu unutmayın. İçerik hakkında bir şey bilmiyor ve sadece uygun fiyat arıyorsanız  ürününüze uygun içeriklerin olduğu sitelerde çıktığınızdan emin olun. Denetimden geçen sertifikalı firmalarla çalışın.

    Video Reklamı: Gerçekten istediğiniz içeriğe mi, fragmanına mı yoksa benzerlerinin de yer
    aldığı bir sitede yayın yapıp yapmadığınıza dikkat edin.

    İş ortakları: İş ortaklarınızın IAB standartlarını uyguladığından emin olun. İş ortağınız IAB üyesi olmasa dahi, sizler www.iabturkiye.org sitesine girerek IAB, dijital standartlar ve reklam uygulamaları hakkında bilgi edinin.

    Son ve önemli bir konu ise şu: Güvenli internet dünyası reklam gelirleriyle büyür ve gelişir,  özgün içerik reklam gelirleri sayesinde zenginleşir. Bu nedenle reklamlarınızın çıktığı sitelerin içeriklerinin özgün olduğundan, sitelerin genel yayıncılık ahlak ve ilkelerine uyduğundan, fikri mülkiyet haklarına saygı gösterdiğinden emin olun.

    Bu reklam dünyasıyla birlikte, genel iş etiğinin oluşturulması sürecinde markanıza değer katacak ve tüketici nezdinde güven oluşturmasını sağlayacak önemli bir unsurdur.

    360 medyayı kullanacağınız dijital ile etkileşimli güvenli ve başarılı kampanyalar diliyorum.

    Neslihan Mesutoğlu
    IAB Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi, Endüstri Standartları Yürütme Kurulu Başkanı

    Alakalı Gönderiler

    0 comments
    DijitalReklam

    Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

    0 comments
    Dijital

    9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

    0 comments
    DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

    2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

    Neden Nokia Lumia 930?

    • 30 Ağustos 2014
    • 0 comments

    Dropbox’un Kapasitesi Arttırıldı

    • 31 Ağustos 2014
    • 0 comments

    Paylaş

    Yazar Hakkında

    Editör

    Alakalı Gönderiler

    0 comments
    DijitalReklam

    Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

    0 comments
    Dijital

    9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

    0 comments
    DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

    2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

    0 comments
    DijitalReklam

    Dijital Reklam Endüstrisindeki Vergi Düzenlemesi Adil Rekabet Getirecek!

    Etiketler

    • Dijital Dünya
    • marka
    • Marka Güvenliği

    Yoruma kapalı

    Sosyal Medya Kulübü

    Sosyal Medya Kulübü

    Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    POPÜLER YAZILAR

    Google SEO Nedir?

    Eğitimler

    • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
    • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
    • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
    • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

    Sosyal Medya

    iLETİŞİM

    [email protected]

    [email protected]

    0216 428 80 34

    Copyright © 2016
    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message

      Got a hot tip? Send it to us!

        Your Name (required)

        Your Email (required)

        Subject

        Your Message