• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


    User Panel Banner
    Kayıt Ol

    Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

    Giriş

    • #news
        • Sosyal Medya
          • Facebook
          • Instagram
          • Twitter
          • LinkedIn
          • Youtube
          • Google +
        • Teknoloji
          • Mobil
          • Donanım
          • Oyun
          • İnceleme
          • App
        • İş Dünyası
          • Startup
          • Pazarlama
          • Reklam
          • Kariyer Yolculuğu
          • E-Ticaret
          • Etkinlikler
        • Faydalı Bilgiler
        • İnfografik
        • Eğlence
          • Kültür Sanat
          • Spor
          • Geyik
          • Video
        • Diğer
          • Seyahat
          • Yaşam
          • Moda
    • academy
    • digital meetup
    • network
      • Agency Guide
      • Influencer Guide
      • Career
      • Subscribe

    Ana SayfaDijitalÇalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecili...

    Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

    • 24 Ocak 2019
    • 0 comments
    • Fikirbuzz
    • Başlık; DijitalReklam
    • 0

    Avrupa’da sahteciliğe karşı yapılan çalışmalar sonuç vermeye başladı. TAG sertifikalı kanallarda sahtecilik oranı yüzde 94 düştü.

     

    Washington, DC &Londra, İngiltere – Dijital reklam tedarik zincirindeki kriminal faaliyetlerle (ad-fraud) mücadele eden bir girişim olan TheTrustworthy Accountability Group (TAG), Avrupa’daki dijital reklam sahtekarlığına karşı yürütülen çalışmaların ilk raporunu yayınladı.

     

    “Grup 614” tarafından yapılan araştırmada, dijital reklamcılıkta TAG Sertifikalı dağıtım kanallarının kullanılmasının, sahtekarlık seviyesini sektör ortalamasına göre yüzde 94 oranında azalttığı görüldü. Çalışma kapsamında, TAG Sertifikalı Kanallardaki geçersiz trafik (IVT) oranları sektör standartlarıyla karşılaştırıldı. Bu bağlamda İngiltere, Almanya, Fransa, İtalya ve Hollanda’da bulunan üç büyük reklam ajansından Ocak-Ağustos 2018 döneminde gelen yaklaşık dört milyar reklam gösterimi incelendi. Sonuçlar, Avrupa pazarlarında TAG Sertifikalı Kanallar kullanıldığında sahtecilik oranının ortalama yüzde 8,99’dan yüzde 0,53’e düştüğünü gösterdi.

     

     

    TAG CEO’su Mike Zaneis “Sahtecilik küresel bir sorundur ve sektörümüzün gelişimi için bu sorunun ulusal ve bölgesel olarak ele alınması gerekmektedir. Ne mutlu ki, bu konuda Avrupa bu yolda liderlik ediyor. Sonuçlar, hem bağımsız olarak TAG’in çalışmalarının hem de İngiltere’deki JICWEBS örneğindeki gibi işbirliklerinin TAG Sahteciliğe Karşı Sertifika Programının etkinliğini ortaya koydu. TAG’in titizlikle belirlediği sahteciliği önleme standartlarını benimsemeye devam ederek, reklam sahtekarlığından yararlanan suçluları durdurabilir ve dünya çapında güvenli ve temiz bir tedarik zinciri temin edebiliriz” diyerek konuyu değerlendirdi.

     

    Avrupa Fraud Kıyaslama Araştırması Özeti

     

    Dahil olan ülkeler İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda
    Çalışma Dönemi Ocak – Aralık 2018
    Envanter Masaüstüdisplay, masaüstü video, mobil web display, mobil web video, in-appdisplay, in-app video
    İncelenen Sahtecilik Türleri General InvalidTraffic (GIVT)

    SophisticatedInvalidTraffic (SIVT)

    SIVT + GIVT Oranı (Sadece TAG Kanalları) % 0,53
    Genel Sahtecilik Oranı (KarışıkBenchmark) % 8,99
    Sahtecilikte düşüş % 94,1
    Çalışmaya dahil olan Ajanslar Annalect (Omnicom Media Group), GroupM, Publicis Media

     

    TAG ilk olarak, Aralık 2017’de TAG Yolsuzlukla Mücadele Programının etkinliğini incelemek amacıyla ABD pazarında bir kıyaslama çalışması yapmak üzere Group614’ü görevlendirdi ve 2018 yılı Eylül ayında bir izleme raporu yayınladı. Her iki çalışmada da TAG Sertifikalı Kanallarda sahtekarlıkta dikkat çekici bir azalma olduğu görüldü.

    Alakalı Gönderiler

    0 comments
    Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

    2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

    0 comments
    Dijital

    9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

    0 comments
    DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

    2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

    Bilişim Uzmanları Geçen Yıl En Çok Bu Kitapları Ok...

    • 23 Ocak 2019
    • 0 comments

    2018’de Oyunla İlgili 1 Milyardan Fazla Tweet Atıl...

    • 25 Ocak 2019
    • 0 comments

    Paylaş

    Yazar Hakkında

    Fikirbuzz

    Alakalı Gönderiler

    0 comments
    Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

    2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

    0 comments
    Dijital

    9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

    0 comments
    DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

    2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

    0 comments
    Mobil PazarlamaReklam

    İnternet Reklamlarına Vergi Uygulaması!

    Yoruma kapalı

    Sosyal Medya Kulübü

    Sosyal Medya Kulübü

    Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    POPÜLER YAZILAR

    Google SEO Nedir?

    Eğitimler

    • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
    • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
    • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
    • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

    Sosyal Medya

    iLETİŞİM

    [email protected]

    [email protected]

    0216 428 80 34

    Copyright © 2016
    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message

      Got a hot tip? Send it to us!

        Your Name (required)

        Your Email (required)

        Subject

        Your Message