• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaSosyal MedyaZuckerberg: “Hedefimiz Mobil”

Zuckerberg: “Hedefimiz Mobil”

Facebook, 2012’in ikinci çeyreğine ait mali rakamları geçtiğimiz günlerde  açıkladı. Hisse değeri düşmeye devam eden şirket, gelirini ve faaliyet karını artırsa da, zarar etmekten kurtulamadı.

  • 30 Temmuz 2012
  • 0 comments
  • Başlık; Sosyal Medya
  • 0

CEO Mark Zuckerberg, yeni dönemde mobil cihazlara odaklanacaklarını belirtti.

Facebook, bir yıl öncesine oranla, gelirlerini yüzde 32 artırarak yaklaşık 1.2 milyar dolara çıkardı. Buna rağmen, 157 milyon dolar net zarar açıklayan Facebook, hisse başına da 8 sent değer kaybetti. Dünyanın en büyük sosyal medya ağı, bir yıl önce 477 milyon dolar olan faaliyet karının ise 515 milyon dolara yükseldiğini açıkladı.

Şirket, Mart ayının sonunda 901 milyon olan aylık aktif kullanıcı sayısının 955 milyona ulaştığını belirtti. Üst düzey yöneticilerle beraber basın mensuplarıyla tele-konferans yapan Facebook CEO’su Mark Zuckerberg, “mobil, platform ve sosyal reklamlara odaklandıklarını, yeni sosyal reklam yaklaşımlarıyla mobil cihaz kullanan kullanıcılarından daha fazla gelir elde etmeyi planladıklarını” belirtti. Zuckerberg, “Mobil, Facebook için çok büyük bir fırsat” ifadesini kullandı.

ZUCKERBERG: HEDEFİMİZ MOBİL


Facebook, gelirlerinin yüzde 84’üne karşılık gelen 992 milyon doları, reklamlardan elde ettiğini belirtti. Zuckerberg, “Amacımız, dünyadaki herkesi birleştirmek” derken, “bir gün herkesin mobil cihaz kullanmaya başlayacağını, bu sebeple Facebook’un sunacağı mobil deneyimi artırmak istediklerini” söyledi.

Zuckerberg, diğer gelişimciler için sunabilecekleri bir platformun, kamuda anlaşıldığından çok daha büyük bir proje olduğunu belirtti. 28 yaşındaki CEO, gelecekte araba alan bir kişinin, aracın bilgisayarına bağlanır bağlanmaz telefon, müzik, restoran listesine erişeceğini ve arkadaşlık tekliflerini görebileceklerini ifade etti.

BTIG araştırma şirketinden Richard Greenfield, Facebook’un getirileri için herhangi bir kılavuz sunmadığı için yatırımcıları endişelendirdiğini belirtti. Greenfield, “Kullanıcı sayısının artış hızı ve gelirlerde bir yavaşlama var. İnsanlara Facebook’un hala büyüdüğüne inandıracak bir kılavuz sunmadıkça, yatırımcılar endişe duyacak” dedi.

HİSSELER ERİYOR


Facebook’un halka arz edildiği 17 Mayıs günü 38 dolardan satışa sunulan hisseleri, Perşembe günkü borsa kapanışında 2.50 dolar daha düşerek 26.84 dolara indi. Bir önceki gün, Facebook gelirlerinin yüzde 10’unu sağlayan sosyal medya oyun şirketi Zynga, ikinci çeyreğe ait mali rakamlarını açıklamış ve yaşadığı kayıplar nedeniyle Facebook hisselerinin de düşmesine neden olmuştu.

U.S. Global Investors yatırım şirketi analisti Michael Matousek, Wall Street’in Facebook’a yönelik beklentilerinin, açıklanan rakamlardan daha fazla olduğunu belirtti. Matousek, “En önemli soru, Facebook’un milyara yaklaşan kullanıcılarını nasıl paraya çevireceği… Bu çok kolay bir iş değil” dedi.

Facebook, 30 Haziran itibariyle bünyesinde dört bin çalışan bulunduruyor. Bu rakam, Aralık 2011’de 3 bin 200 olarak belirtilmişti.

Alakalı Gönderiler

0 comments
Instagram

Instagram Artık İngilizce!

0 comments
GoogleGoogle +Öne Çıkan Haberler

Google Resmi Takvimi Yayınladı!

0 comments
OyunTwitter

2018’de Oyunla İlgili 1 Milyardan Fazla Tweet Atıldı!

Dijital Mecraların Hayatımıza Etkisi

  • 30 Temmuz 2012
  • 0 comments

İstanbul Kongre Merkezi İPZ’12 ‘ye haz...

  • 30 Temmuz 2012
  • 0 comments

Paylaş

0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Alakalı Gönderiler

0 comments
Instagram

Instagram Artık İngilizce!

0 comments
GoogleGoogle +Öne Çıkan Haberler

Google Resmi Takvimi Yayınladı!

0 comments
OyunTwitter

2018’de Oyunla İlgili 1 Milyardan Fazla Tweet Atıldı!

0 comments
Sosyal MedyaUygulama

Gelecekte Bu Sosyal Medya Ağlarını Da Kullanacağız!

Etiketler

  • facebook
  • Mark Zuckerberg
  • mobil

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message