
Yelp’in CEO’su Jeremy Stoppelman, Loic Le Meur’a KonuÅŸtu
- 06 Haziran 2013
- 0 comments
- Başlık; Sosyal Medya
- 0
Tüketicileri yerel işletmelerle bir araya getiren Yelp, 2012 yılının sonlarında Türkiye’de hizmet vermeye başlamıştı.
Yelp ile birbirinden faklı yerlerde butiklerden tamircilere, restoranlardan dişçilere kadar her türlü yerel işletmeler hakkında birçok farklı bilgi ve yorum alabilmenizi sağlayan bir servis.
Yelp‘in kurucusu ve CEO’su Jeremy Stoppelman, Loic Le Meur’a yaptığı açıklamada 9 yıldır devam eden nadir internet şirketlerden birisi olduğunu belirtti. Geçen yıl borsaya da adım atan Yelp’in CEO’su satın alma tekliflerini düşünmediklerini söyledi.
Foursquare’ın en önemli rakiplerinden biri olan Yelp’in kurucusu, check-in özelliğinin artık bir değerden çok toplum tarafından bir emtia olarak görüldüğünü belirterek, Google veya Facebook ile rekabet etmek isteniliyorsa tek bir şeye odaklanılması gerektiğini vurguladı. Jeremy Stoppelman a göre ise bir fikrin peşinden gitmek için o işi10-12 yıl yapacak adar sevmelisiniz. Yelp’in en popüler kategorisi alışveriş olurken, mekanların kendini öne çıkarmak için para ödemeye veya telefon defterlerine ihtiyaçlarının olmadığını, bunların hepsini Yelp’te ücretsiz olarak sağlayabilecekleri belirtildi.
Yoruma kapalı