
Yahoo’da Mayer ile ürün dönemi baÅŸlıyor…
Yahoo’nun yeni CEO’su Marissa Mayer’in, dijital medya devini hangi rotaya kaydıracağı netleÅŸmeye baÅŸladı.
- 10 AÄŸustos 2012
- 0 comments
- Başlık; Sosyal Medya
- 0
Çıkan söylentilere göre Mayer ilk etapta şirketin e-posta ve arama servislerini güçlendirecek, ayrıca kullanıcılara yakınlarındaki mağaza, lokanta vb. yerler hakkında gerçek zamanlı veri sağlayan konum temelli bir servis kuracak.
Mayer, şirket çalışanlarının odak noktasının da kârlılık değil kullanıcılar olması konusunda ısrarlı. Şirketin hisse senedi durumunu gösteren aracı internet sitesinden kaldırtan Mayer, yakın çalışma arkadaşlarına sürekli kullanıcıları düşünmeleri yönünde çağrıda bulunuyor. The Wall Street Journal, Mayer’ın bu tutumunun selefi Scott Thompson ve geçici CEO Ross Levinsohn’un tutumlarından oldukça farklı olduğuna dikkat çekiyor. Thompson e-ticarete odaklanırken, Levinsohn şirketin reklam gelirlerini arttırmayı hedeflemişti.
Öte yandan Yahoo’nun önceden dünyanın en büyük dijital medya ÅŸirketi olma yolundaki hedefi, Mayer tarafından deÄŸiÅŸtirilerek ürün üretebilen ÅŸirket yoluna giriyor.
Yoruma kapalı