• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaSosyal MedyaTwitter#BlackFriday – Hashtagler Twitter’da fark yaratıyo...

#BlackFriday – Hashtagler Twitter’da fark yaratıyor!

  • 21 Kasım 2018
  • 0 comments
  • Fikirbuzz
  • Başlık; Twitter
  • 0

Markalar ve şirketler, her gün günlük hayatlarını Twitter üzerinden paylaşan milyonlarca insandan farklı değil. Özellikle #BlackFriday ve “Cyber Weekend” boyunca markalar, özel teklifler ve fırsatlar ile tüketicilerin ilgisini çekmeye çalışıyor. Geçen yıl dünya çapında tatil alışverişleriyle ilgili 282 milyondan fazla tweet vardı. Konuşmalar Kasım ayı sonundaki Black Friday ve Cyber Monday gibi en popüler alışveriş günlerinde aniden arttı.

 

Bu konuşmaların artması işletmenize yarar sağlayacak davranışlara yönlendiriyor. Kullanıcıların

 

  • % 37’si bu yıl tatil alışverişi için Twitter’ı kullanmayı planlıyor.
  • %69’unun Twitter’da takip ettikleri küçük işletmelerden bir şeyler satın alma olasılığı yüksek
  • %52’sinin tatil seçimleriyle ilgili Tweet atma olasılığı yüksek

 

McKinsey tarafından yapılan yeni bir anket, #BlackFriday’in tüketiciler için ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Ankete göre, 2015 yılında İngiltere’deki tüm tüketicilerin sadece %19’u #BlackFriday’de alışveriş yaparken geçen yıl bu rakam %54’e çıktı. Bu yıl katılımcıların %77’si, #BlackFriday’de alışveriş yapacaklarını ya da etkinliğe göz atmayı planladıklarını ve fiyat doğruysa bir şey satın almayı düşüneceklerini söylüyor.

 

Türkiye’deki Twitter kullanıcıları ürünler ve markalar hakkında bilgi alışverişinde bulunmayı seviyor: %72’si görüşlerini düzenli olarak paylaşıyor, %78’i bireysel ürün ve hizmetlerle ilgili diğer kişilerin görüşlerine aktif olarak bakıyor. Ayrıca Twitter kullanan kişiler, araştırılan tüm ürün ve hizmet kategorilerinde ortalama internet kullanıcısından daha etkili.

 

Pazarlama başarısı için doğru hashtag

 

Kalabalık #BlackFriday ortamında Twitter’da bir markayı konumlandırmak kolay değil. Talkwalker’a göre, sadece 2017 yılında, #BlackFriday ile ilgili yaklaşık 3 milyon tweet paylaşıldı. Buna ek olarak, giderek popüler olan #CyberMonday etiketiyle paylaşılan 1 milyon tweet daha vardı. Benzersiz bir hashtag #BlackFriday tweetlerinin kalabalığından sıyrılmak için belirleyici bir rol oynayabilir.

 

#MagentaFriday – T-Mobile #BlackFriday heyecanını nasıl akıllıca kullandı?

 

Herkes #BlackFriday hakkında konuşurken, T-Mobile özel olarak yaratılan alışveriş etkinliğiyle kalabalıktan başarılı bir şekilde sıyrılıyor: #MagentaFriday. Kendi özel etkinliğiyle ilgili bütün tartışmaları birleştirme amacıyla hareket eden T-Mobile, #BlackFriday sebebiyle halihazırda var olan ilgiden zekice yararlanıp kendi hashtag’ini yaratarak ön plana çıkıyor.

 

Buna ek olarak kendi özel hashtag’inizi oluşturmanın kampanyanıza büyük faydalar sağlayabileceği birçok yol var:

 

  • Etkileşim ve iletişim: Kampanyayla ilgili bir hashtag, iletişimi toparlamayı ve markalarla tüketiciler arasındaki iletişimi basitleştirmenizi mümkün kılar.
  • Marka güçlendirme: Hashtagler, ürünler ve markalar için esas olan benzersiz satış önerilerini vurgulamak için kullanılabilir.
  • Bağlılık: Bir hashtagin başarılı bir şekilde kullanılması, yüksek derecede müşteri bağlılığı ve kullanıcı tarafından içerik oluşturulmasını sağlayabilir.
  • Ölçülebilirlik: Özel olarak oluşturulmuş bir hashtag kullanımı Twitter’da kolay ve hızlı bir şekilde ölçülebilir.
  • Artan çeşitlilik: Twitter’da hashtaglerin ve ilgili iletişimin kullanımı her bir kullanımla birlikte çeşitliliği arttırır.

 

#BlackFriday’de kitlenizle bağ kurun

 

Markaların Twitter’daki hedef kitleyle iletişime geçebileceği birkaç adım var. Veriler, markaların Twitter kullandıkları zaman kullanmadıkları zamana kıyasla %33 daha fazla farkındalık yarattıklarını gösteriyor. Bu neden oluyor? Temel olarak, markanız Twitter’da olduğunda insanların gözüne çarpıyor ve bu merak uyandırıyor. Twitter’ı kullanmadan bir şeyi satışa sunduğunuzda ise çok daha küçük bir kitleye hitap ediyorsunuz.

 

 

#FirstView

TV reklamlarınızı, etki sahibi milyonlarca izleyicinin önüne çıkarmak için First View kullanın. Bu reklamları, yılın bu hareketli zamanlarının ilk 24 saatinde yayınlayın. Bunu zaman çizelgenizin altın noktası olarak düşünün ve 24 saat boyunca markanızı milyonlarca insanın karşısına çıkarma şansı yakalayın.

 

Özel Emoji

First View kullanımını, özel bir emoji ve #BlackFriday sohbetlerini yürütmek için güçlü bir hashtag ile birleştirin. Bu, görünürlüğü arttırmak ve konuşmayı sürdürmek ve daha fazla ateşlemek için mükemmel bir araç. Özel bir emoji, kampanyanız için güçlü bir takviye olarak görülebilir. Twitter verileri kampanya videosuyla bir emojiyi eşleştirdiğinizde 6 kat daha fazla bir duygusal bağ oluştuğunu gösteriyor.

 

Promoted Trend

2018 yılı için yeni sayılmasına rağmen bu ürün, kullanılması gereken ve markanızın reklam lansmanını sergileyen bir ürün. Twitter’da en çok ziyaret edilen yerlerden biri olan Keşfet kısmında bulunuyor. İnsanların neler olup bittiğini öğrenmek için gittikleri ilk yer olan Keşfet, markanızın dikkat çekici görsel içerikli video reklamınızla görünebileceği bir bölüm. Bu format, markanızın #Neler Oluyor? kısmına girmesi ve Twitter izleyicisiyle uçtan uca medya etkileşimi kurması için mükemmel bir fırsat sunuyor.

Alakalı Gönderiler

0 comments
OyunTwitter

2018’de Oyunla İlgili 1 Milyardan Fazla Tweet Atıldı!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerTwitter

Twitter’ın Kurucusundan Takipçi Sayısıyla İlgili Açıklama!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerTwitter

Türk Twitter Kullanıcıları İnfluencer Gibi Etkiliyor!

Emmy kazanan ilk Netflix İspanyol Orijinal Yapımı ...

  • 20 Kasım 2018
  • 0 comments

E-ticaret Satışlarını Artıracak 12 Psikolojik Yönt...

  • 21 Kasım 2018
  • 0 comments

Paylaş

2
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Fikirbuzz

Alakalı Gönderiler

0 comments
OyunTwitter

2018’de Oyunla İlgili 1 Milyardan Fazla Tweet Atıldı!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerTwitter

Twitter’ın Kurucusundan Takipçi Sayısıyla İlgili Açıklama!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerTwitter

Türk Twitter Kullanıcıları İnfluencer Gibi Etkiliyor!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerTwitter

Sosyal Medya ‘da Twitter 280 karakterin 1. yaşını kutluyor!

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message