
Sosyal Medya’nın Muhafazakar Oyuncusu “salamworld” Hakkında Bilmedikleriniz!
Salamworld, Türkiye’deki Müslüman kullanıcılarla dünyanın diğer ülkelerinde yaşayan Müslüman kullanıcılar arasında köprü olmayı hedefleyen, uygulama olarak “facebook”a yakın yeni paylaşım sitesidir.
- 22 Şubat 2012
- 0 comments
- Serdar Tezgüler
- Başlık; Sosyal Medya
- 0
İstanbul-Türkiye merkezli olması planlanan sosyal paylaşım sitesi Salamworld Yönetim Kurulu Başkanı Abdülvahid Niyazov, “salamworld.com”un uluslararası bir proje olduğunun altını çizerek, sitenin amacının tüm dünyada Müslümanlar arasında iletişimi sağlamak olduğunu söyledi.
Helal FacebookJ olarak nitelendirilen Salamworld, İslami paylaşım platformu olarak Ramazan ayında yayın hayatına başlayacak ve hedefleri oldukça büyük.
Salamworld, yaklaşık 5 yılda dünya genelinde 50 milyon, Türkiye genelinde ise 10 milyon üyeye ulaşmayı planlıyor.
Salamword ilk etapta 8 dilde faaliyette geçecek. Site için yabancı dil sorununu çözen bir yazılım geliştirilmiş. Böylece bir ortak dil bilinmese bile anlaşama sağlanabilecek.
Salamworld platformunun en önemli özellikleri:
– İslami esasların dikkate alınacak,
– İslam kültürünün tanıtımına özen gösterilecek,
– Fikir alışverişi de sağlanacak,
– Sitede Facebook’daki gibi resim, video paylaşımı yapılabilecek fakat paylaşılan tüm fotoğraflar yayınlanmayacak,
– İslami açıdan kabul gören fotoğraflar ve videolar eklenebilecek,
– Fotoğraflardaki ten renginin oranına göre fotoğrafların açıklık düzeyini de belirleyen yazılımlar kullanılacak.
Salamworld sitesinde uygulamalarda yer alacak . “Online Fetva”, “Helal Şehir Rehberi” ve “Helal Ürün Pazarı” uygulamalar arasında olacak. İslami liderler de takipçileriyle buluşup fikir alışverişinde bulunabilecekler.
Bu proje çerçevesinde aynı zamanda İslam Altın Dinarı’na dayanan bir online helal alışveriş platformu da kurulacak.
Alakalı Gönderiler
Paylaş
Yazar Hakkında
Essecreative Digital Solutions / The Head of the Agency – Social Media Specialist | 1981 İstanbul - Fatih doğumlu. Esse Creative Dijital Reklam Ajansı kurucusu ve başkanı. Digital Pazarlama ve Strateji Geliştirme konularında oldukça iddalı. Sosyal Medya Kulübü kurucusu. Fanatik Fenerbahçe taraftarı.
Yoruma kapalı