• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer YolculuÄŸu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • EÄŸlence
    • EÄŸlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • DiÄŸer
    • DiÄŸer
    • Seyahat
    • YaÅŸam
    • Moda
X

  • DeÄŸerler
  • Kadro
  • İletiÅŸim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

GiriÅŸ

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer YolculuÄŸu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • EÄŸlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • DiÄŸer
        • Seyahat
        • YaÅŸam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaDijital PazarlamaSosyal Medya ile KiÅŸisel Pazarlama

Sosyal Medya ile KiÅŸisel Pazarlama

  • 08 Haziran 2012
  • 0 comments
  • BaÅŸlık; Dijital PazarlamaFaydalı Bilgilerİş DünyasıSosyal Medya
  • 0

İnternet erişimi olan herkesin kişisel paylaşımlarını yayınladığı sosyal medya platformları ilk başta insanların eğlenceli vakit geçirerek zaman öldürebilecekleri mecralar iken yaygınlaşmaları ve etkinliklerini arttırmaları ile firmaların markalaşma sürecinin bir parçası haline geldi.

Son günlerde özellikle firmaların işe alım süreçlerinde sosyal medya etkinliğini değerlendirmesi ile çalışanlar bu platformları daha etkin kullanmaya başladı. Hemen her gün bu türden kişisel pazarlama başarılarına şahit oluyoruz. Ancak bu süreçte atacağınız yanlış bir adım markalaşmayı arzularken birdenbire sosyal medyada istenmeyen bir kişi haline gelmenize de sebep olabiliyor.

Sosyal medya aynı zamanda kolayca manipüle edilebilen ve yoÄŸun bir bilgi kirliliÄŸinin bulunduÄŸu bir mecra. ÖrneÄŸin Anthony Wing Kosner’ın Forbes dergisinin internet sitesinde yazdığı makaleye göre sosyal medyada kiÅŸisel performansın ve yetkinliÄŸin ölçümü olan, geniÅŸ kitlelerce kabul gören Klout Skoru bir aldatmaca. Yazara göre Klout, yüzbinlerce kullanıcısının sosyal aÄŸlardaki kiÅŸisel verilerini pazarlayarak milyon dolarlık yatırımlar alıyor.

Sosyal medyada yaÅŸanan bu bilgi kirliliÄŸi ve hızlı geliÅŸmelere açık yapısı yüzünden sosyal medya ile kiÅŸisel pazarlama ve iletiÅŸim konusunda deneyim sahibi firmalardan danışmanlık alanların sayısı da artıyor. Konu ile ilgili görüşlerine baÅŸvurduÄŸumuz Stradiji Dijital Pazarlama Genel Müdürü Mert Erkal “KiÅŸisel markanızı oluÅŸturmak, içinde bulunduÄŸunuz sektöre hükmetmek ve otorite haline gelmek için sosyal medyayı etkili bir ÅŸekilde kullanabilirsiniz.” dedi.

Sosyal medyanın halen çok yeni ve kuralları net olmayan bir mecra olduÄŸunu belirten Mert Erkal, 23 Haziran tarihinde kiÅŸisel geliÅŸim eÄŸitimlerinin bulunduÄŸu www.aciksinif.com da “Sosyal Medya ile KiÅŸisel Pazarlama” konulu bir eÄŸitim vereceÄŸini açıkladı. “Sosyal medyayı etkin ÅŸekilde kullanmak isteyen firmalar veya kiÅŸisel markasını oluÅŸturmak isteyen hemen herkesi ilgilendiren bu eÄŸitim sonunda her bir katılımcının uzmanlık ve ilgi alanlarına göre sosyal medya ile kiÅŸisel pazarlama yol haritası oluÅŸturulacak.

Stradiji Dijital Pazarlama olarak pek çok firmanın sosyal medya iletiÅŸim danışmanlığını yürütmekteyiz ve bu eÄŸitimde buradan elde ettiÄŸimiz deneyim ile sosyal medya çalışmalarının etkisi ve ölçümü konusunda katılımcıları bilgilendireceÄŸiz.” “Klout skoru” gibi bir aracın kolayca manipüle edilebileceÄŸini ve sosyal medya etki alanının ölçümünde yetersiz kaldığını belirten Mert Erkal, sosyal medyanın sunmuÅŸ olduÄŸu kiÅŸisel samimiyeti yitirmenin yapılabilecek yanlışların en büyüğü olduÄŸunu ve katılımcılara bu tür araçların etki ve güdümünde kalmadan sosyal medya etki alanlarını nasıl geniÅŸletebileceklerini öğreteceklerini söyledi.

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

WhatsApp geri adım mı atıyor?

0 comments
Sosyal Medya

Uber’in Erişim Engeli Kaldırıldı

0 comments
Instagram

Instagram Artık İngilizce!

iPhone 5’in kasasını satıyorlar…

  • 08 Haziran 2012
  • 0 comments

Efsane hacker grubu geri mi dönüyor?

  • 08 Haziran 2012
  • 0 comments

PaylaÅŸ

0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

WhatsApp geri adım mı atıyor?

0 comments
Sosyal Medya

Uber’in Erişim Engeli Kaldırıldı

0 comments
Instagram

Instagram Artık İngilizce!

0 comments
GoogleGoogle +Öne Çıkan Haberler

Google Resmi Takvimi Yayınladı!

Etiketler

  • sosyal media
  • Sosyal Medya
  • sosyal medya kiÅŸisel pazarlama
  • sosyal medya pazarlama

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    Uber’in Erişim Engeli Kaldırıldı...
      Gitmek istediÄŸiniz yeri ve hangi araçla g
  •  
    WhatsApp geri adım mı atıyor?...
      Bir süre önce yayınladığı Gizlilik SÃ

EÄŸitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı EÄŸitimi
  • E-Ticaret ve E-GiriÅŸimcilik EÄŸitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message