
İsveçli ağız bakım ürünleri devi, Türkiye pazarında!
- 11 Ekim 2018
- 0 comments
- Fikirbuzz
- Başlık; Sosyal Medya
- 0
Dünyanın en hızlı büyüyen ilk 20 şirketinden biri olan The Humble Co.’un ağız bakım ürünleri markası Humble Brush, Türkiye’ye giriş yaptı. Sunrino Kozmetik, doğaya ve hayvanlara saygılı, insana ve sağlığa karşı sorumluluk sahibi ağız bakım ürünleri sunmaya kendini adamış İsveç’in ağız bakım ürünleri pazarındaki dev markası Humble Brush ile Türkiye pazarında görücüye çıktı. The Humble Co. Kurucusu ve CEO’su Noel Abdayem, Humble Smile Vakfı Kurucusu Darren Weiss, Sunrino Kurucu Ortakları Gürsoy Sabitoğulları ve Barış Kılıçaslan’ın ev sahipliğinde İsveç Başkonsolosluğunda gerçekleştirilen tanıtım toplantısında dünya ve Türkiye’deki ağız bakım sektörü değerlendirilirken, ürünler hakkında da bilgilendirme yapıldı. Finlandiya, Litvanya, Birleşik Krallık, Yunanistan ve ABD’den sonra altıncı yerel ofisini Sunrino Kozmetik ile Türkiye’de açan The Humble Co.’nun hedefi sahip olduğu doğal ağız bakım ürünleri alanında pazarın lideri olmak.
Sunrino Kozmetik Kurucu Ortakları Gürsoy Sabitoğulları ve Barış Kılıçaslan:“2019 hedefimiz 10 milyon TL ciro, 500 bin ürün satışı”
Sağlıklı içeriğe sahip, doğaya ve insana saygılı kişisel bakımları ürünlerini Türkiye pazarına sunmak amacıyla kurulduklarını vurgulayan Sunrino Kurucu Ortakları Gürsoy Sabitoğulları ve Barış Kılıçaslan Humble Brush’ın Türkiye pazarına giriş hikayesini anlattı: “Doğal içerikli, çevreye ve insana saygılı aynı zamanda toplumsal hizmet amacı güden bir marka arayışındayken yollarımız İsveç markası Humble Brush ile kesişti. Markanın hikayesi, varolma sebebi ve Vakıf aracılığı ile yaşattığı sosyal girişimciliği bizi çok etkiledi. Dünyada çok az örneği bulunan bu yapı, ürünleri ile de birçok ilki kapsıyordu. Türkiye’deki ağız bakım ürünleri pazarında farklı bir kulvar oluşturacağımıza inandık. Tam anlamıyla pazara nüfus etmeden önce 6 aylık bir gözlem süreci geçirdik. Bu süreç sonunda onlarca ağız bakım ürünlerinden ilk olarak bambu diş fırçası ve vegan diş macunlarını öncelikle eczanelerde satışa sunduk. Sonrasında çok kısa bir süre içerisinde Humble Brush markasını Türkiye’nin her yerinde 2.400’ü eczane olmak üzere Eveshop, Mudo, Rossmann ve Watsons gibi zincir mağazalarla birlikte 3.500’ün üzerinde satış noktasına ulaştırdık.”
2019’da tüm Humble Brush ürünleri Türkiye’de de satılacak
“Humble Brush kişisel bakım ürünleri kategorisinde 7 farklı ürün çeşidine sahip. Biz Türk tüketicilerini ilk olarak bambu diş fırçaları ile tanıştırdık. Ve gördüğümüz ilgi sonrası çok kısa bir süre sonra da diş macunları ve bambu saklama kabı satışa çıkarıldı. Bir ay önce bambu kulak çubuklarının da tüm Türkiye’de satışına başladık. 2019 yılı içinde sakız, ağız ipi ve bambu pipetler de ürün gamımıza eklenecek.”
Hedefimiz, doğal ve vegan ağız bakım ürünleri pazarında lider olmak
“The Humble Co. ürünleri, %100 doğal formülleri sayesinde birçok ekolojik market ve seçkin online satış kanalları ile de Türkiye’nin her köşesinde bulunabilir bir ürün haline geldi. Yıl sonuna kadar 6 milyon TL ciro, 300 bin adet ürün satışı hedefliyoruz. 2019 yılı hedefimiz ise 10 milyon TL ciro, 500 bin adet ürün satışı. Doğal ve vegan ağız bakım ürünleri pazarında kısa bir sürede pazar lideri olacağımıza inanıyoruz.”
Dünyanın en hızlı büyüyen ilk 20 şirketinden biri
The Humble Co., dünyanın en hızlı büyüyen ilk 20 şirketinden biri olarak gösteriliyor. Humble Brush’ı dünya pazarında ağız sağlığı endüstrisinin en hızlı büyüyen markası haline getirmeyi planlayan The Humble Co., yıl sonuna kadar yaklaşık 6-8 milyon diş fırçası satışını hedefliyor. Norveç’te %12, İsveç’te %6, Almanya’da %4 pazar payına sahip olan Humble Brush’ın Türkiye pazarındaki hedefi ise yıl sonuna kadar %3. İlerleyen dönemde ise kendi alanında pazar lideri olmak.
Kaynak : FortuneTurkey
Yoruma kapalı