
Instagram, Reklamcılar ve Şirketler İçin Mükemmel Olanaklar Sağlıyor
- 22 AÄŸustos 2014
- 0 comments
- Editör
- Başlık; Sosyal MedyaUygulama
- 0
Dünya çapında, yaklaşık olarak 200 milyon kadar kullanıcıyı geride bırakan popüler mobil fotoğraf paylaşım platformu Instagram, markalar, şirketler  için de fazlasıyla önemli imkanlar yaratıyor. Giderek daha fazla kurumsallaşarak birçok hesaba sahip olan mecra, işletmeler için oldukça kullanışlı ve popüler araçlar sunmaya hazırlanıyor. Her geçen gün yenilediği ve geliştirmekte olduğu yapısıyla tüm dikkatleri üzerine çeken Instagram, markaları da es geçmemiş, mükemmel gelişimlere imza atmış.
Nedir bu araçlar ve ne gibi olanaklar geliştirecek?
Yapılan resmi açıklamada, önümüzdeki aylarda kullanıma sunulması beklenen araçlar, markaların ve firmaların Instagram’daki organik ve ödemeli içeriklerinin performanslarını daha iyi anlamalarına olanak saÄŸlayacak. Instagram’ın iÅŸletmeler için hazırladığı araçlar 3 ana alanda karşımıza çıkacak.
Birincisi, “hesap içgörüleri” olarak isimlendirilen ve markaların bilinirliklerinin gösterimler ve etkileÅŸimler yoluyla nasıl artırdıklarını görmelerini saÄŸlayan araç. “Reklam içgörüleri” olarak adlandırılan diÄŸer araç ise ödemeli kampayaların amaçları, hedefleri, mevcut durumu, ortalamalar ve de hedef kitle gibi özellikler sunmakta.
Sunulan bir diÄŸer araç ise reklamcılar için tabiki… “reklam evreleme” olarak bilinen bu araç ile reklamcılar gelecek olan bir diÄŸer kampanyalar için önizleme ve kaydetme özelliklerine sahip olacak.
İşletmelere ve reklamcılara yönelik özellikler bu üç araçla sınırlı kalmıyor.  Kampanya izleme monitörü ile paylaşımların beğeni sayıları, yorum sayıları, gösterim sayıları ve ulaşılan kişi sayıları gibi metrikler de takip edilebiliyor.
Yeni özellikler üzerine reklam alanındaki ortaklarıyla yakın olarak çalışıldığını belirten Instagram, araçların tüm reklamverenler için sunulmadan önce geri bildirimlerin toplandığını da vurguladı. Yeni araçlar geri bildirimlere göre geliÅŸtirilecek ve yıl sonuna kadar kullanıma sunulacak. Bakalım Instagram’ın geliÅŸtirdiÄŸi bu yeni özellik sayesinde ne gibi geri dönüşler alacak…
Yoruma kapalı