
Eğitim Sektöründe Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Analizi
- 23 Aralık 2016
- 0 comments
- Serdar Tezgüler
- Başlık; Dijital PazarlamaİnfografikÖne Çıkan HaberlerSosyal Medya
- 0
Günümüzün en popüler konularından ikisi “Sosyal Medya” ve “Dijital Pazarlama”, bir çok marka ve kurum ön plana çıkmak, kendinden söz ettirmek ve satışlarını arttırmak adına bu kanalları sıklıkla kullanıyor. Bizde “Sosyal Medya Kulübü” olarak, bir çok sektörü ve markayı kullanım alışkanlıklarına göre araştırmaya devam ediyoruz.
Bu seferki durağımız, 2016 yılında eğitim sektöründe yaptığı dijital işlerle adından sıkça söz ettiren “Fikirbuzz Dijital Pazarlama & Sosyal Medya Ajansı”nın önerisiyle “eğitim” sektörü oldu.
Araştırmanın genel konusu üniversite ve eğitim kurumlarının sosyal medya ve dijital pazarlama süreçlerini ne kadar etkin ve sıklıkla kullandıklarıydı.
Eğitim sektörünün hedef kitlesinin öğrenci ve velilerden oluştuğunu düşünürsek yani hem genç ve dinamik, diğer taraftan da bir o kadar geleneksel ve teknolojiye yeni adapte olmuş bir kitle. Bu iki farklı kitle ile iletişim kurup pazarlama çalışmaları yürütmek oldukça güç ve karmaşık gibi gözüküyor.
Araştırmamızın sorularını sektörü aydınlatabilmek üzere bu yönde hazırladık, ve bu araştırmayı “Fikirbuzz Dijital Ajans” bizim için bir infographic’e çevirdi.
Faydalı olacağını düşündüğümüz bu araştırmanın sonuçlarını sizler için yorumlaya çalıştık,
Yazının devamı için diğer sayfaya geçin. 🙂
Paylaş
Yazar Hakkında
Essecreative Digital Solutions / The Head of the Agency – Social Media Specialist | 1981 İstanbul - Fatih doğumlu. Esse Creative Dijital Reklam Ajansı kurucusu ve başkanı. Digital Pazarlama ve Strateji Geliştirme konularında oldukça iddalı. Sosyal Medya Kulübü kurucusu. Fanatik Fenerbahçe taraftarı.
Yoruma kapalı