• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer YolculuÄŸu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • EÄŸlence
    • EÄŸlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • DiÄŸer
    • DiÄŸer
    • Seyahat
    • YaÅŸam
    • Moda
X

  • DeÄŸerler
  • Kadro
  • İletiÅŸim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

GiriÅŸ

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer YolculuÄŸu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • EÄŸlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • DiÄŸer
        • Seyahat
        • YaÅŸam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana Sayfaİş DünyasıAnadolu Ajansının sosyal medya kriterleri…

Anadolu Ajansının sosyal medya kriterleri…

Anadolu Ajansı, çalışanlarının sosyal medyada uyması gereken kuralları açıkladı. Ajansın ‘Sosyal Medya Politikaları’ adını verdiÄŸi metin, medya çalışanlarıyla medya kurumları açısından iliÅŸkilerin netleÅŸmesi ve tartışılması açısından önemli bir geliÅŸme olarak görülüyor.

  • 21 Mayıs 2012
  • 0 comments
  • BaÅŸlık; İş DünyasıMarkaSosyal Medya
  • 0

Son dönemde yeniden yapılanan ve önemli aÅŸamalar kat eden Anadolu Ajansı, ÅŸimdi de çalışanlarına yönelik “Sosyal Medya Politikaları”nı açıkladı. Ajans çalışanlarının bundan sonra uymak zorunda olduÄŸu kriterlerin net bir ÅŸekilde ortaya konulmuÅŸ olması, çalışanlarla kurum iliÅŸkilerinin netleÅŸmesi açısından önemli bir geliÅŸme. Dünyada da benzer uygulamalar var.Dünya çapındaki önemli kuruluÅŸlar, çalışanlarının uyması gereken kuralları yayınlıyorlar. Bu kurallar belirlenirken, dikkat edilmesi gereken husus, benzer yanlışları düzeltme çabalarının, medya çalışanlarının elini kolunu baÄŸlayacak ve sosyal medyada varlığını gereksiz hale getirecek düzeyde kısıtlayıcı olmaması.

Fazla kısıtlama, sözkonusu çalışanların sosyal medyadaki varlıklarıyla, çalıştıklarını kurumun gücüne güç katması yerine, bu destekleyici gücün tamamen kaybedilmesine, medya çalışanlarının ‘anonim’leÅŸmesine, yani takma adlarla varlıklarını baÅŸka mecralarda sürdürmelerine neden olabilir. Bu nedenle, sosyal medya politikası belirleyen, belirlemeyi düşünen medya kuruluÅŸlarının, tek taraflı dayatmacı kurallar yerine, çalışanlarının görüşlerini de alarak düzenlemeye gitmesi daha doÄŸru olacaktır..

İSTİHBARATI ÖNCE KURUMUNLA PAYLAŞ

* Anadolu Ajansı çalışanları: “Mensubiyetlerinin gereÄŸi olarak sosyal medya hesaplarında, Anadolu Ajansı aidiyetlerini açıkça belirtirler.

* Anadolu Ajansı’nın ve mesleÄŸin gerektirdiÄŸi ciddiyete tüm paylaşımlarında hassasiyetle uyarlar.

* Anadolu Ajansı’nın resmi sosyal medya hesaplarında ya da www.aa.com.tr adresinde yayınlanan içerikleri, linkini vermek suretiyle Ajans’ın tanıtımına katkıda bulunurlar.

* Ajans’ın herhangi bir nedenle yayınlamadığı veya yayınlamaya deÄŸer görmediÄŸi haber içeriklerini, yetkili editörden izin alarak paylaşıma açabilirler.

* Ajans yönetiminin belirlediği isim, adres ve çerçeve dışındaki sosyal medya kullanıcılarının paylaşımlarını haber konusu yapmak için ilgili editörün iznine başvururlar.

* Ajans’ın tarafsızlık, doÄŸruluk ve güvenilirlik ilkelerini zedeleyecek veya kurumsal bütünlüğüne gölge düşürecek ya da maddi veya manevi kayba uÄŸratacak nitelikteki haber, fotoÄŸraf, görüntü, görüş ve yorumlardan uzak dururlar.

* Sosyal medya ağlarında yer alan görsel içerikleri, telif hakları sorunu giderilmedikçe haber konusu yapmazlar.

* Paylaşımlarında Anadolu Ajansı’nın yayın ilkelerine aykırı, hiçbir kimseyi, kurumu, inancı, ırkı, cinsiyeti, kültürü aÅŸağılayıcı, rencide edici, küçük düşürücü veya hedef gösterici ifade, ses ve görsellerle gizli bilgi ve belgelere yer vermezler.

* Şiddeti özendirici, korkuyu yaygınlaştırıcı, travmalara yol açıcı, eşitlik ve adalet ilkelerini zedeleyici, insan onurunu küçültücü, ayrımcılığı teşvik edici içerikteki paylaşımlara alet olmazlar.

* Siyasi tercihlerini belli etmezler veya bu nitelikteki bir oluşumun ya da kesimin propagandalarına yer vermezler.

* Haber temelli her türlü bilgi veya istihbaratı, kaynağı ne olursa olsun, Ajans ile paylaşmadan ve yayınlanmadan, kişisel hesaplarından duyurmazlar.

 

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

Neden E-Ticaret’te Satış Yapmalıyım?

0 comments
Sosyal Medya

LinkedIn Hikayelere Yukarı Kaydır Özelliği Getiriyor

0 comments
Sosyal Medya

Netflix Türkiye’de Günün En İyileri

Sanal âlemdeki hızlı çıkışını borsada sürdüremedi!

  • 21 Mayıs 2012
  • 1 comments

Arama motoru harcamalarının geleceği [İnfografik]

  • 21 Mayıs 2012
  • 0 comments

PaylaÅŸ

0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Alakalı Gönderiler

0 comments
Sosyal Medya

Neden E-Ticaret’te Satış Yapmalıyım?

0 comments
Sosyal Medya

LinkedIn Hikayelere Yukarı Kaydır Özelliği Getiriyor

0 comments
Sosyal Medya

Netflix Türkiye’de Günün En İyileri

0 comments
Sosyal Medya

YouTube, Videolardaki Ürünleri Etiketlemek İçin Aksiyon Aldı!

Etiketler

  • aa
  • anadolu ajansı
  • Social Media
  • sosyal media
  • Sosyal Medya
  • sosyal medya ajans
  • sosyal medya anadolu ajansı

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    Facebook Türkiye’ye Temsilci Atama Kararı AldÄ...
    1 Ekim 2020’de TBMM’nin aldığı karar ile TÃ
  •  
    YouTube, Videolardaki Ürünleri Etiketlemek İçi...
    Bloomberg, geçtiÄŸimiz Ekim ayında YouTube’
  •  
    Netflix Türkiye’de Günün En İyileri...
    Dünyanın en popüler dijital yayın platformu Ne

EÄŸitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı EÄŸitimi
  • E-Ticaret ve E-GiriÅŸimcilik EÄŸitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message