
Reklam Pastasının En Genci Espor Yükseliyor!
- 11 Eylül 2018
- 0 comments
- Fikirbuzz
- Başlık; Faydalı BilgilerÖne Çıkan HaberlerOyun
- 0
Dünyada hızlıca popülerlik kazanan espor ile yaklaşık 200 milyon kişi ilgileniyor. Global markalar esporun potansiyelini keşfedip önemli takım ve organizasyonlara sponsor olmaya başladı. Küresel espor gelirlerinin ve yatırımların, 2018 yılı sonunda hızlı bir artışla 696 milyon dolardan 906 milyon dolara ulaşması bekleniyor.
Çin, Kuzey Amerika ve bazı Avrupa ülkeleri dünyada espor sektörünün öncüleri arasında yer alıyor. Bu ülkelerde espor oyunlarının geniş bir izleyici kitlesi var. Türkiye’nin de genç nüfusu ile bu sektörde büyük bir potansiyel bulunuyor ve zaman içinde bu ülkelerin arasında yer alması bekleniyor.
Gaming in Turkey Oyun ve Espor Ajansı CEO’su Ozan Aydemir, 29 Eylül’de Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda gerçekleşecek olan global espor organizasyonu BLAST Pro Series ve esporun yükselişi ile ilgili olarak, “Türkiye’de yıllardır en çok oynanan online oyunlarından biri olan CS:GO, BLAST Pro Series İstanbul ile oyun tutkunları arasında tekrardan popülerlik kazandı. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla gelişen ve gelişme potansiyeli yüksek olan espora dünyaca ünlü dev markalar ilgi gösteriyor. Bu organizasyonda da çok önemli markalar iş ortağımız olarak yer alıyor. Esporun Türkiye’deki yıldızının ilerleyen yıllarda daha da parlayacağını inanıyoruz. Yatırımların hızla artığı bu sektörün 2020 yılında yayın hakları, reklamlar, sponsorluklar, ürün ve bilet satışlarıyla 1.5 ila 2 milyar dolar arası bir büyüklüğe ulaşmasını öngörüyoruz” dedi.
Kaynak: Hürriyet.com
Yoruma kapalı