
Vestel iletişim masraflarını Turkcell ortaklığı ile azalttı.
Vestel ile Turkcell’in iş birlikleri, Vestel’e iletişim masraflarında %40 oranında tasarruf olarak geri döndü.
- 08 Ekim 2012
- 0 comments
- Başlık; Guncelİş DünyasıTeknoloji
- 0
Bu iş birliği Vestel’deki tüm saha servis çalışanlarının Turkcell hat kullanmaya geçmesi ile hayata geçiriliyor.
İş birliğinin içerisinde 1.700’ün üzerinde ses hattına aylık toplam 250 bin dakikalık “Toplu Ses Havuzu” ve her hat için aylık 1 GB kotalı mobil internet tanımlanıyor. Bunların dışında ek olarak “Mobil Santral” ile “Mobil Eğitim” hizmetleri de sunuluyor.
İş birliğinin Vestel’e sağladığı faydalar:
Bu iş birliğinin öncesinde Vestel saha servis personeli, günlük iş takiplerini manuel olarak takip ediyordu. Turkcell’in sağladığı hizmet ile Vestel saha servisleri artık daha hızlı ve etkin şekilde ilerleyecek. Saha personeli ayrıca günlük iş takiplerini Turkcell’in sağladığı 3G ile online olarak takip edebiliyor.
Turkcell’in sunduğu Mobil Santral çözümü ile kayıt edilmemiş servis kaynaklı gelir kaybı da engellenerek, tüm hizmet çağrı merkezinden sunulacak ve çağrı merkezi müşteri ile servis personeli arasındaki bağlantıyı kolayca sağlayabilecek. Bu görüşmelerin hepsi 250 bin dakikalık Toplu Ses Havuzu’ndan düşülüyor.
Ayrıca Vestel, müşterilerine servis verilmeden önce SMS ile bilgilendirme yapıyor. Kısa bir süre sonra MMS ile müşteriye, kendisine hizmet verecek servis personelinin fotoğrafı da gönderilerek müşteri bilgilendirilecek.
Yoruma kapalı