
Snapchat yeni reklam modelini duyurdu
Snapchat sosyal medya uygulamalarının içinde en son çıkan ve en hızlı büyüyen uygulamaların başında geliyor. Şirket özellikle bir süre önce duyurduğu “Lenses” özelliği ile kullanıcılarının çektikleri videolara renkli emojiler ve ikonlar eklemesine imkan tanıyordu.
Bu özellik kullanıcılar tarafından oldukça beğenildi ve hatta Instagram gibi diğer paylaşım platformlarında Snapchat ile çekilen videoları görür olduk.
Snapchat’in “Sponsored Lens” adındaki yeni reklam modelini tanıtacak. Modelin işleme mantığı gayet basit. Kullanıcılar birbirlerine animasyonlu ve marka filtreli selfie’ler gönderecek. Bu arada belirtelim 20th Century Fox’un Sponsored Lens modelini kullanan ilk marka olacağı duyuruldu. Öte yandan The Financial Times haberine göre Snapchat bu yeni özelliğini bir reklam modeline çevirecek. Şirket özel günlerde 750bin dolar, normal günlerde ise 450bin dolar karşılığında isteyen şirketlere “özel lens” hazırlayacak ve kullanıcılarına bu lensleri uygulama üzerinden yaptıkları paylaşımlara ekleme imkanı tanıyacak.
Snapchat’in kendi bünyesinde geliştireceği lensler ile birlikte uygulamanın Ekim ayının sonuna doğru Cadılar Bayramı etkinliklerine yetişmesi bekleniyor. Şirket reklam modellerin arttırmaya devam ediyor, bu sayede dördüncü reklam modeline kavuşan Snapchat, bu hızla devam ederse sosyal medyanın en çok kazanan uygulamaları arasında sırasını oldukça yukarı taşıyacak gibi.
Yoruma kapalı