• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaTeknolojiDonanımSnapchat yeni reklam modelini duyurdu

Snapchat yeni reklam modelini duyurdu

Snapchat sosyal medya uygulamalarının içinde en son çıkan ve en hızlı büyüyen uygulamaların başında geliyor. Şirket özellikle bir süre önce duyurduğu “Lenses” özelliği ile kullanıcılarının çektikleri videolara renkli emojiler ve ikonlar eklemesine imkan tanıyordu.

Bu özellik kullanıcılar tarafından oldukça beğenildi ve hatta Instagram gibi diğer paylaşım platformlarında Snapchat ile çekilen videoları görür olduk.

Snapchat’in “Sponsored Lens” adındaki yeni reklam modelini tanıtacak. Modelin işleme mantığı gayet basit. Kullanıcılar birbirlerine animasyonlu ve marka filtreli selfie’ler gönderecek. Bu arada belirtelim 20th Century Fox’un Sponsored Lens modelini kullanan ilk marka olacağı duyuruldu. Öte yandan The Financial Times haberine göre Snapchat bu yeni özelliğini bir reklam modeline çevirecek. Şirket özel günlerde 750bin dolar, normal günlerde ise 450bin dolar karşılığında isteyen şirketlere “özel lens” hazırlayacak ve kullanıcılarına bu lensleri uygulama üzerinden yaptıkları paylaşımlara ekleme imkanı tanıyacak.

Snapchat’in kendi bünyesinde geliştireceği lensler ile birlikte uygulamanın Ekim ayının sonuna doğru Cadılar Bayramı etkinliklerine yetişmesi bekleniyor. Şirket reklam modellerin arttırmaya devam ediyor, bu sayede dördüncü reklam modeline kavuşan Snapchat, bu hızla devam ederse sosyal medyanın en çok kazanan uygulamaları arasında sırasını oldukça yukarı taşıyacak gibi.

  • 03 Kasım 2015
  • 0 comments
  • Editör
  • Başlık; DonanımİncelemeReklamSnapchatTeknoloji
  • 0

Snapchat sosyal medya uygulamalarının içinde en son çıkan ve en hızlı büyüyen uygulamaların başında geliyor. Şirket özellikle bir süre önce duyurduğu “Lenses” özelliği ile kullanıcılarının çektikleri videolara renkli emojiler ve ikonlar eklemesine imkan tanıyordu.

Bu özellik kullanıcılar tarafından oldukça beğenildi ve hatta Instagram gibi diğer paylaşım platformlarında Snapchat ile çekilen videoları görür olduk.

Snapchat’in “Sponsored Lens” adındaki yeni reklam modelini tanıtacak. Modelin işleme mantığı gayet basit. Kullanıcılar birbirlerine animasyonlu ve marka filtreli selfie’ler gönderecek. Bu arada belirtelim 20th Century Fox’un Sponsored Lens modelini kullanan ilk marka olacağı duyuruldu. Öte yandan The Financial Times haberine göre Snapchat bu yeni özelliğini bir reklam modeline çevirecek. Şirket özel günlerde 750bin dolar, normal günlerde ise 450bin dolar karşılığında isteyen şirketlere “özel lens” hazırlayacak ve kullanıcılarına bu lensleri uygulama üzerinden yaptıkları paylaşımlara ekleme imkanı tanıyacak.

Snapchat’in kendi bünyesinde geliştireceği lensler ile birlikte uygulamanın Ekim ayının sonuna doğru Cadılar Bayramı etkinliklerine yetişmesi bekleniyor. Şirket reklam modellerin arttırmaya devam ediyor, bu sayede dördüncü reklam modeline kavuşan Snapchat, bu hızla devam ederse sosyal medyanın en çok kazanan uygulamaları arasında sırasını oldukça yukarı taşıyacak gibi.

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
E-TicaretTeknoloji

2019’un Yükselen 5 Sektörü!

0 comments
TeknolojiYarışma

Teknofest 2019 Başvuruları Başladı!

DJI’dan güçlü drone bilgisayarı

  • 03 Kasım 2015
  • 0 comments

Organik Ürün Satanlar İçin Alternatif Pazar: Twitt...

  • 03 Kasım 2015
  • 0 comments

Paylaş

4
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Editör

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
E-TicaretTeknoloji

2019’un Yükselen 5 Sektörü!

0 comments
TeknolojiYarışma

Teknofest 2019 Başvuruları Başladı!

0 comments
Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

Etiketler

  • 20th Century Fox’un Sponsored Lens
  • lens
  • Lenses
  • reklam
  • snapchat
  • Sponsored Lens
  • The Financial Times

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message