• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana Sayfaİş DünyasıReklam5 Adımda Başarılı Bir Potansiyel Müşteri Bulma Rek...

5 Adımda Başarılı Bir Potansiyel Müşteri Bulma Reklamı Nasıl Oluşturulur?

  • 27 Kasım 2018
  • 0 comments
  • Fikirbuzz
  • Başlık; Reklam
  • 0

Potansiyel müşteri bulma reklamları, Facebook ve Instagram da uygulanmaya başlayan en etkili reklam modellerinden bir tanesidir. “Potansiyel Müşteri Bulma” reklam modeli, diğer reklam modellerinden farklı olarak herhangi bir platforma yönlendirme olmadan mecra içinde çalışmaktadır. Reklamınıza tıklayan kullanıcılara, sunulan hizmet veya ürün ile ilgili özelleştirilmiş form gösterebilme fırsatı sunar. Form aracılığıyla potansiyel müşterilerinizin kişisel iletişim bilgilerini;  kullanıcı izni alarak pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilirsiniz. Başarılı bir potansiyel müşteri bulma reklamı oluşturmanız, az maliyetle çok sayıda nitelikli dataya erişmenize olanak sağlar.

 

5 adımda başarılı bir potansiyel müşteri bulma reklamı oluşturabilmeniz için lütfen yazımızın devamını okuyunuz.

 

Doğru Hedef Kitleye Erişme

 

Potansiyel müşteri bulma reklamlarının başarısını belirleyen en önemli faktör hedef kitle çalışmasıdır. Doğru hedef kitle çalışması ile reklamlarınızı ilgili kullanıcılara göstererek bütçenizi etkin bir şekilde kullanabilirsiniz. Hizmet verdiğiniz sektöre bağlı olarak demografik bilgilere ve ilgi alanlarına göre hedefleme yapabileceğiniz gibi, özel hedef kitleler ve benzer hedef kitleler de oluşturup daha gelişmiş yöntemleri de kullanabilirsiniz.

 

Teklifinizi ve Bütçenizi Belirleme

 

Potansiyel müşterilerinize erişebilmek için bütçenizi günlük veya toplam bütçe olarak yöneteceğinize karar vermeniz gerekmektedir. Belirlemiş olduğunuz bütçeyi kısa sürede harcamak yerine, hedef kitlenizin sosyal medya da en etkin olduğunu öngördüğünüz zamanlarda kullanacak şekilde zaman ayarlaması yapmanız, reklam performansınızı arttıracaktır. Form edinme başına belirlemiş olduğunuz teklifinizi, ortalama form başı maliyetinizin üzerinde tutmaya özen gösterin. Reklamlarınızın bütçenizi ne kadar sürede tükettiğini sürekli kontrol edin.

 

Metin ve Görselleri Seçme

 

Etkili metinler ve etkili görseller oluşturmak reklamların ilgi çekiciliğini arttırır. İlgi çekici reklamlar doğrudan reklam performansına da yansır. Reklamlarınız için seçmiş olduğunuz görsellerin merak uyandırıcı, dikkat çekici, metinlerinizin ise harekete geçirici mesajlar içeriyor olması doğrudan tıklama oranlarına etki etmektedir. Tıklama sayınızın fazla olması da formlarınızın başarılı olmasını sağlar.

 

Formunuzu Oluşturun

 

Formunuzu basit ve anlaşılır tutmaya özen gösterin. Az sayıda ve ucu açık sorular sorarak formunuzu kısa tutun. Uzun formlar ve kullanıcıların bir şeyler yazmasını gerektiren sorular, kullanıcıların reklama olan ilgilerini kaybedip, formu tamamlamadan çıkma olasılığını arttırmaya neden olur. Uzun sorular yerine çoktan seçmeli sorular sorarak cevapları şıklar halinde eklemeniz reklamlarınızı daha etkili hale getirecektir.

 

Potansiyel Müşterilerinizle İletişim Kurma

 

Facebook ve Instagram mecralarından edindiğiniz formlar ile, müşteri adaylarınızın bilgilerini farklı dosya formatlarında indirebilir, form dolduran müşteri adaylarına telefon ya da mail bilgilerini kullanarak doğrudan ulaşabilirsiniz. Müşteri adayları ile vakit kaybetmeden kısa süre içinde iletişim kurmanız, potansiyel müşterinizin, gerçek bir müşteriye dönüşmesini sağlayacaktır. Bu adımları uygulayarak daha etkili ve sonuç odaklı bir dijital kampanya yürütebilirsiniz.

 

 

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

0 comments
Mobil PazarlamaReklam

İnternet Reklamlarına Vergi Uygulaması!

Microsoft’un Piyasa Değeri Apple’ı Ger...

  • 26 Kasım 2018
  • 0 comments

Z Kuşağı Bugüne Kadarki En Kaygılı Kuşak!

  • 27 Kasım 2018
  • 0 comments

Paylaş

2
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Fikirbuzz

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

0 comments
Mobil PazarlamaReklam

İnternet Reklamlarına Vergi Uygulaması!

0 comments
DijitalReklam

Dijital Reklam Endüstrisindeki Vergi Düzenlemesi Adil Rekabet Getirecek!

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    Uber’in Erişim Engeli Kaldırıldı...
      Gitmek istediğiniz yeri ve hangi araçla g
  •  
    WhatsApp geri adım mı atıyor?...
      Bir süre önce yayınladığı Gizlilik S

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message