
Criteo Performance Marketing Award Ödülü Bonprix’nin Oldu
- 13 Temmuz 2015
- 0 comments
- Editör
- Başlık; İş DünyasıReklam
- 0
Criteo Performance Marketing Awards yarışması sonucunda bonprix “Display Advertising” ödülüne layık görüldü. Geniş ürün yelpazesi ile her tarz kıyafetin adresi bonprix, “en iyi ticari performans Display Advertising” kategorisinde birincilik ödülü aldı.
Münih’te ilk kez gerçekleştirilen Criteo Performance Marketing Awards yarışması sonucunda, geniş ürün yelpazesi ve her tarz kıyafetin adresi olan bonprix, Display Advertising ödülü aldı. En iyi ticari performans dalında birinciliğin sahibi olan bonprix kullanıcı odaklı güçlü birikimi ile uzman jüriyi ikna etti.
bonprix ve Display Advertising
Display Advertising, tüm müşterilerin hareketlerini izleyen, kurum içi yönetilen pazarlama performansının bir parçası. Buradaki hedef, tüketiciye en doğru zamanda ve en doğru kanal üzerinden geçerli bir reklam ve mesaj ile ulaşıyor. Kapsamlı analizlerin baz alınması ve yeni akıllı teknolojilerin kullanımı sonucunda bonprix, farklı kullanıcı profillerine yönelik pazarlama tedbirleri alarak hareket ediyor. bonprix bu hareketiyle, Display Advertising’i etkili bir biçimde kullanıyor ve yanı sıra başka pazarlama kanallarında, örneğin arama motoru pazarlamasında da etki yaratıyor.
bonprix’nin, entegre edilmiş performans pazarlamasının geliştirilmesi ile Display Advertising üzerinden üretilen talep, daha önceki yıllarla karşılaştırıldığında artış gösteriyor ve konsept şimdiden başka ülkelere aktarılarak yaygınlaşıyor.
bonprix E-Ticaret Müdürü Markus Fuchshofen ödül almaktan duyduğu memnuniyeti şu şekilde dile getirdi “Görünürlük özellikle online moda ticaretinde çok büyük önem taşıyor. Genel anlamda Display kampanyalarımız sayesinde markamızı müşteri ile buluşturma konusunda son derece başarılıyız. Display Advertising konusundaki stratejilerimizin ve çalışmalarımızın, Performance Marketing Award ile ödüllendirilmesi, ekibimiz için harika bir doğrulama oldu.”
Yoruma kapalı