• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer YolculuÄŸu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • EÄŸlence
    • EÄŸlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • DiÄŸer
    • DiÄŸer
    • Seyahat
    • YaÅŸam
    • Moda
X

  • DeÄŸerler
  • Kadro
  • İletiÅŸim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

GiriÅŸ

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer YolculuÄŸu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • EÄŸlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • DiÄŸer
        • Seyahat
        • YaÅŸam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaGuncelApple, Hindistan mobil pazarında hızla büyüyor!

Apple, Hindistan mobil pazarında hızla büyüyor!

Apple, Hindistan’daki taktiklerini deÄŸiÅŸtirerek satış grafiÄŸini önemli bir biçimde yükseltti.

  • 11 Åžubat 2013
  • 0 comments
  • BaÅŸlık; GunceliPhoneİş DünyasıMobil
  • 0

BaÅŸarılı teknoloji ÅŸirketi ÅŸimdiye dek Hindistan’da önemli bir baÅŸarı gösterememiÅŸti. Apple’ın satışlarını, geçtiÄŸimiz mali dönemde yüzde 300 ile 400 oranında yükselttiÄŸini görüyoruz. Apple, Asya piyasasında Çin’den sonra ÅŸimdi de Hindistan’ı hedefliyor.

The Economic Times, 2012’nin dördüncü çeyreÄŸinde Hindistan’da gerçekleÅŸen Apple cihazlarının satışının iPhone öncülüğünde yüzde 400 oranında yükseldiÄŸini duyurdu. ABD merkezli piyasa araÅŸtırma ÅŸirketi IDC, verileri teyit ederek Apple ve dağıtım ÅŸirketleri Redington ile Ingram Micro arasında yapılan anlaÅŸmanın satışların artmasında büyük rol oynadığını vurguladı.

Convergence Catalyst, Hindistan pazarındaki mobil ve telekomünikasyon ÅŸirketlerine danışmanlık hizmeti veriyor. Bu ÅŸirketin kurucusu Jayanth Kolla,  ‘Apple’ın Çin’de uyguladığı stratejiyi Hindistan’da da hayata geçirdiÄŸini’ söyledi. Kolla, ‘Apple’ın piyasayı araÅŸtırdığını, Hintlilerin hangi cihazları satın almak istediÄŸini tespit ettiÄŸini ve satış stratejisini gözden geçirdiÄŸini’ ifade etti. Apple, altı ay içinde Hindistan’daki ekibini 30 kiÅŸiden 150 kiÅŸiye çıkartarak yüzde 500 oranında büyüttü.

Hindistan’da ucuz iPhone satılmayacak!

TechCrunch sitesi, Apple’ın Hindistan’da Çin’de satmayı düşündüğü gibi ucuz iPhone gibi ürünleri bulundurmayacağını duyurdu. Fiyat hakkında endiÅŸeleri bulunan tüketicilerin satıcılarla çizilen strateji ile memnun edildiÄŸini açıkladı.

Örneğin, Apple’ın perakendeci ortaklarından olan Hindistan markası The Mobile Store, belirledikleri ödeme çizelgeleri ile son bir yılda satışları üç katına yükselttiklerini duyurdu.

Apple, Hindistan’da ilk 5 arasında yer almıyor.

TechCrunh, yaklaşık yüzde 400’lük büyümenin etkileyici olduğunu; ancak Apple’a daha fazlasının gerekli olduğunu açıkladı.

IDC’nin verilerine göre, Samsung Temmuz-Eylül 2012 döneminde Çin’deki cep telefonu piyasasının yüzde 46’sını ele geçirmiş. Apple, Hindistan’da ilk beş arasında bulunmuyor. Batı’da bilinen markalar arasında yalnızca HTC 6.6 ile Samsung’un ardından küçük bir paya sahip. Apple, Hindistan’daki mobil trafikte küçük bir dilime sahipken, iOS tabanlı cihazlar mobil trafikte Temmuz-Eylül 2012’de yüzde 1.4’ü yönetiyordu.

Hindistan’daki akıllı telefonlar, cep telefonu pazarında yalnızca yüzde 10’luk küçük bir dilime sahip. Apple’ın CEO’su Tim Cook, geçtiğimiz yıl ‘Hindistan’ın kendileri için önemli olduğunu ancak kısa dönemde çok fazla fırsat elde edemeyeceklerini’ ifade etmiş ve başka piyasalara odaklanacaklarını belirtmişti. Cook, özellikle Hindistan’daki dağıtım sistemindeki eksikliklerin bu piyasaya daha soğuk bakmalarına sebep olduğunu belirtmişti.

Alakalı Gönderiler

0 comments
FacebookGuncel

Facebook Hesabını Kapatıyor!

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Faydalı BilgilerGuncel

BDDK, Sosyal Medya Dolandırıcılıklarına Savaş Açtı!

Sosyal ağ kimlikleri, internet dünyasını kolaylaşt...

  • 11 Åžubat 2013
  • 0 comments

YouTube’u, televizyondan takip edebileceÄŸiz.

  • 11 Åžubat 2013
  • 0 comments

PaylaÅŸ

0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Alakalı Gönderiler

0 comments
FacebookGuncel

Facebook Hesabını Kapatıyor!

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Faydalı BilgilerGuncel

BDDK, Sosyal Medya Dolandırıcılıklarına Savaş Açtı!

0 comments
Dijital PazarlamaÖne Çıkan HaberlerReklam

2019’da Dijital Reklamın Yüzde 65’i Programatik Olacak!

Etiketler

  • Apple
  • Hindistan mobil pazarı
  • mobil
  • Samsung

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    Facebook Türkiye’ye Temsilci Atama Kararı AldÄ...
    1 Ekim 2020’de TBMM’nin aldığı karar ile TÃ
  •  
    YouTube, Videolardaki Ürünleri Etiketlemek İçi...
    Bloomberg, geçtiÄŸimiz Ekim ayında YouTube’
  •  
    Netflix Türkiye’de Günün En İyileri...
    Dünyanın en popüler dijital yayın platformu Ne

EÄŸitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı EÄŸitimi
  • E-Ticaret ve E-GiriÅŸimcilik EÄŸitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message