
Foursquare Reklam Modeli!
- 29 Ocak 2019
- 0 comments
- Editör
- Başlık; Faydalı BilgilerFoursquareÖne Çıkan Haberler
- 0
Foursquare reklam modeli, birçoğumuzun bilgi sahibi olduğu Google reklamları ile bazı noktalarda benzer özellikler gösteriyor. En dikkat çekici farklı özelliği ise reklam için ayırdığınız bütçenizin, müşterileriniz işletmenizi ziyaret ettiği zaman hesabınızdan düşüyor olması. Bu sayede sadece kazandığınız gerçek ziyaretçiler için reklam ücreti ödemiş oluyorsunuz ki bu Foursquare reklamlarını farklı yapan en büyük özelliklerden sadece bir tanesi. Foursquare reklamlarının bir diğer önemli avantajı, kullanıcılar için rahatsız edici nitelikte olmaması. Çünkü reklamlar sadece o mekanın çevresinde bulunan insanlara ya da o mekanla ilgili arama yapanlara gösteriliyor. Bu da reklamların daha az rahatsız edici olmasını sağlayan bir başka özellik.
Durum böyle olunca da Foursquare reklamlarına olan ilgi her geçen gün artıyor. Bu yüzden hem şu andaki kullanıcılara Hem de ileride herkese fayda sağlaması açısından görsellerle destekli bir haber hazırladım.
- FourSquare reklamları sahipliğini aldığımız mekanın foursquare web sitesinden takip ediliyor.
- Telefondaki mobil uyulama aktif değil, aşağıda görseli var.
- Bununla ilgili forumlar açılmış web sitesine yönlendirme yapan.
- Aylık bütçemizi ve ödeme şeklimizi reklamı verirken belirliyoruz.
- Aynı anda birden fazla kampanya ve reklam uygulayabiliyoruz.
- Sadece birisi reklamın üzerine hareket ederse ödeme yapıyoruz.
- Yani ya işletme bilgilerini görmek için dokunarak (adres/yön, ipuçları, fotoğraflar, telefon numarası, ve daha fazlası) ya da işletmeni ziyaret ederse ödeme yapıyoruz.
- Foursquare bu noktada işletmenin aksiyon alması halinde ödeme almış oluyor.
- Yönetici paneli üzerindeki “reklamlarını yönet” üzerine tıklayarak herhangi bir zamanda reklamımızın durumunu görebilir takibini sağlayabiliriz.
- Aynı zaman da FourSquare gerçek düya analizi ile mekanı ziyaret edenlerin bir istatiğini de bizlere çıkarıyor.
- Mekanımızı ilk defa ziyaret eden, yakın zamanda ve sık ziyaret eden müşterilere ve cinsiyet dağılımına de buradan ulaşabiliyoruz.
- Kaç kez check-in yapılmış, kaç gün önce yapılmış gibi ayrıntılara da ulaşım sağlayabiliyoruz.
- Aynı zaman da raporları indirip müşterilerimize sunumunu yapabiliriz.
Yoruma kapalı