• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaFaydalı Bilgiler2019’da İşletmelerin Müşterilerini Tanımaları Önem...

2019’da İşletmelerin Müşterilerini Tanımaları Önemli!

  • 30 Ocak 2019
  • 0 comments
  • Fikirbuzz
  • Başlık; Faydalı BilgilerÖne Çıkan Haberler
  • 0

GoDaddy: “2019’da işletmelerin müşterilerini tanımaları önemli”

 

İşletmenizi büyütmenin yolunun müşterilerinizi tanımaktan ve onlarla iletişim kurmaktan geçtiğini belirten GoDaddy, müşterilerle etkileşimin artmasına ve yeni yıl planlamasına yönelik beş ipucu derledi. 29 Ocak 2019 – Dünyanın en büyük küçük işletme odaklı teknoloji sağlayıcısı GoDaddy, küçük işletmelerle yeni yıla dair öneriler paylaştı. 2019’da müşterileri tanımanın ve anlamanın öne çıkacağı içgörüsü ile hareket eden GoDaddy, müşterilerle etkileşimin artmasına ve yeni yıl planlamasına yönelik beş ipucu derledi. GoDaddy Türkiye ve MENA Bölge Direktörü Selina Bieber, “Yeni bir yıla başlarken hepimiz kendimize bakarak, iyileştirmeler yapma kararı alıyoruz. Bunu işletmelerin de yapması gerekiyor. Özellikle dijital dünya söz konusu olduğunda gelişmeleri takip etmek ve onlara uyum sağlamak önemli. 2019 yılında öne çıkan konu reklam değil, müşterinizi tanımak olacak. Bir web sitesi ve onu destekleyici araçlar müşterilerinizle etkileşim kurmanın iyi bir yoludur ve işletmenizin büyümesini destekleyebilir.”

 

İşletmenizi büyütmenin anahtarı: iletişim

 

Müşterilerinizi tanımanın ve iletişim kanallarını açık tutmanın pek çok yolu var. GoDaddy’nin konuyla ilgili önerileri ise şöyle:

 

1. Web sitenizi gözden geçirin

 

İşletmenizin bir dijital varlığı, yani web sitesi henüz yok ise dijital dünyanın sunduğu avantajlardan faydalanmak, ürün ve/veya hizmetlerinizi arayanların sizi bulmasını sağlamak için harekete geçmelisiniz. Web sitesi kurulumu için Web Sitesi Mimarı gibi kullanımı kolay, akıllı öğrenme özelliği ile yüklediğiniz içerikleri profesyonel görünümlü bir web sitesine dönüştüren bir araç tercih edebilirsiniz. Diğer yandan, eğer biraz teknik bilgiye sahipseniz daha fazla esneklik ve binlerce eklenti sunan WordPress Platformunu kullanabilirsiniz. Eğer halihazırda bir web siteniz var ise ziyaretçilerinize mümkün olan en iyi deneyimi sunduğunuzdan emin olmalısınız. Mevcut web sitenizi gözden geçirirken sorabileceğiniz bazı sorular şöyle: iletişim bilgileriniz güncel mi? Web sitenize yeni ürün ve hizmetlerinizi ekleyip, eskileri çıkardınız mı? Logonuz, görselleriniz ve marka renkleriniz güncel mi? Sosyal medya hesaplarınıza bağlantı veriyor musunuz? Ziyaretçilerinizin, işletmenizin en güncel haliyle karşılaştığından emin olmak için bu başlıkları kontrol edin.

 

2. Web site trafiğini iyileştirin

 

İnternette görünür ve bulunur olmanız için Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) vazgeçilmez bir araçtır. Eğer web sitenize Google Analytics eklediyseniz (ki eklemediyseniz, eklemelisiniz!), raporlara göz atarak insanların web sitenizde ne kadar zaman geçirdiğini, hangi sayfalarda daha uzun süre kaldığını görebilir ve bunları iyileştirmek için neler yapabileceğinizi düşünebilirsiniz. Anahtar kelimelerinizi gözden geçirerek hala amaca uygun olduklarından emin olun. Aynı zamanda anahtar kelimelerinizi Google arama motoruna girerek hangi sayfaların çıktığına bakabilir, rakiplerinizin web sitelerini incelerken kendinize “benim sunmadığım ne sunuyorlar?” sorusunu sorabilir ve içerik planlarınızı bu doğrultuda revize edebilirsiniz.

 

3.Müşterilerinizle konuşun

 

Unutmayın ki işletmenizle etkileşime geçen her kişi işletmenizi büyütmeniz için bir fırsatı temsil eder. Web siteniz de müşterilerinizle iletişim kurmanızı, onlardan geribildirim almanızı ve faaliyetlerinizi bu doğrultuda iyileştirebilmenizi sağlar. Örneğin, web sitenize bir iletişim formu ve ilgili eylem çağrısı ekleyerek, ziyaretçilerinizi işletmeniz hakkında geribildirim sağlamaya teşvik edebilirsiniz. Alışveriş sonrasında anketler göndererek neyi daha iyi yapabileceğinizi, alışveriş deneyimlerinin iyi olup olmadığını sorabilirsiniz. E-posta,pazarlama, bunu yapmanın en iyi yöntemlerinden biridir çünkü hem geri bildirim almanızı, hem de müşterilerinizle güncel bilgiler paylaşmanızı sağlar.

 

4.Bir iletişim planı oluşturun

 

Bu, müşterilerinizle iletişim kurmanın ve sohbeti yıl boyunca devam ettirmenin bir uzantısıdır. Mevcut veya potansiyel bir müşteri sizinle iletişime geçmek için size bir e-posta gönderebilir, iletişim formunuzu doldurabilir veya Facebook üzerinden mesaj atabilir. Onları bunu yapmaya teşvik etmek için web sitenizde değerli bilgiler paylaştığınız bir blog oluşturabilir, bağlantısını sosyal medya hesaplarınız üzerinden yayabilir, web sitenize bir kayıt formu ekleyerek ziyaretçilerinizi işletmenizle ilgili haberleri takip etmeye davet edebilirsiniz. Sosyal medya ve e-postayı web sitenize entegre ederek, hedef kitlenizle iletişim kurabilirsiniz.

 

5.Güncel kalmak için sohbeti devam ettirin

 

İnsanlar, tanıdıkları insanlara güveniyor ve bu da ağızdan ağıza bilgi aktarımının işletmenizi büyütmeniz için önemli bir araç olduğunu gösteriyor. Eğer birinin tanıdığı ve güvendiği bir kişi sizinle çalışmış ve iyi bir deneyimle ayrılmışsa, potansiyel müşterileriniz onun sözüne sizin verdiğiniz reklamlardan daha fazla güvenecektir. Reklamlar, marka bilinirliği açısından önemli ancak güncel kalmak için müşteri yorumları ve ilgili konular hakkında bilgi paylaşımları ile sohbeti devam ettirin.

Alakalı Gönderiler

0 comments
KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

0 comments
FacebookÖne Çıkan Haberler

Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerUygulama

TikTok, #DahaİyiBirİnternet Kampanyasını Başlattı!

Foursquare Reklam Modeli!

  • 29 Ocak 2019
  • 0 comments

Google Resmi Takvimi Yayınladı!

  • 04 Şubat 2019
  • 0 comments

Paylaş

Yazar Hakkında

Fikirbuzz

Alakalı Gönderiler

0 comments
KonferanslarÖne Çıkan HaberlerPazarlama

İçerikle Pazarlama Konferansı BİLGİ’de

0 comments
FacebookÖne Çıkan Haberler

Facebook Milyar Dolarlar Kazanabilir!

0 comments
Öne Çıkan HaberlerUygulama

TikTok, #DahaİyiBirİnternet Kampanyasını Başlattı!

0 comments
GoogleGoogle +Öne Çıkan Haberler

Google Resmi Takvimi Yayınladı!

Yoruma kapalı

Sosyal Medya Kulübü

Sosyal Medya Kulübü

Türkiye’nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu olan Sosyal Medya Kulübü’nde aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016
Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message