• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaDijitalVeri Merkezlerinin Gerçek Müşterileri!

Veri Merkezlerinin Gerçek Müşterileri!

  • 14 Kasım 2018
  • 0 comments
  • Fikirbuzz
  • Başlık; Dijital
  • 0

Günümüzün veri merkezlerinde ortaya çıkan trafiğin önemli bir kısmını oluşturan video içeriklerin bir numaralı tüketicileri olan C Jenerasyonu, kurumsal hayata ve veri merkezlerine yön veriyor. “Connected” kelimesinden yola çıkılarak C kuşağı olarak nitelenen bu nesil 1965’den başlayarak günümüze kadar gelen X,Y ve Z kuşaklarından herhangi birine dâhil olup dijital düşünebilen, sosyal medyayı ve diğer dijitalleşmenin getirdiği tüm imkânları yaşam tarzına adapte etmiş insanlardan oluşuyor.

 

Günümüzde özellikle video içeriklerle birlikte artışa geçen veri trafiğinin büyük kısmı, C kuşağının ihtiyaçlarına göre şekilleniyor. Veri merkezleri ve sundukları güçlü BT altyapıları ise C kuşağının multimedya içeriklere yönelik yoğun ihtiyaçlarını karşılayabilmenin kapılarını açıyor. Yeni nesillerle birlikte birden fazla internete bağlı cihaz kullanımının, dolayısıyla veri tüketiminin arttığına dikkat çeken Radore Veri Merkezi Genel Müdürü Sadi Abalı, “2021 yılında video yayınlar ve online oyunlar nedeniyle veri akışının günümüzdekinin 5 katına çıkması bekleniyor. Ayrıca aynı yıl akıllı telefonlar üzerinde oluşan trafik kişisel bilgisayarları (PC) geride bırakacak. Tüm bu verilere karşılık 2021’e kadar kurumsal alandaki trafik artışının daha yavaş seyretmesi bekleniyor. Görünen o ki veri merkezlerinin gerçek müşterilerini talebi gün geçtikçe artıran C kuşağı oluşturuyor” dedi.

 

C kuşağı iş hayatında da belirleyici olacak

 

Görsel medya tüketiminin önemli bir kısmını mobil cihazlardan yapan C nesli istedikleri içeriği istedikleri zaman, istedikleri yerde tüketmeyi seviyor, bu nedenle de video paylaşım siteleri hayatlarında televizyondan çok daha önemli bir yere sahip. İş hayatının önemli bir kısmında da aktif olarak görev alan C jenerasyonu şirketlerin iş yapış şekillerini de derinden etkiliyor. Mobil cihazlardan alışveriş günlük hayatımızın önemli bir parçası haline geldikçe ürünlerin bu cihazlara uygun formatlarda tüketiciye sunabilen şirketler fark yaratacak. Giyilebilen teknolojiler de günlük hayatımızın bir parçası olacak. Google’ın bu nesil üzerine yaptığı araştırmasında1, 2000 sonrası doğan Z kuşağının yüzde 80’inin C kuşağına dahil olduğu ve C kuşağının yüzde 65’inin 35 yaş altı kişilerden oluştuğunu ve yüzde 91’inin akıllı telefonlarıyla birlikte uyuduğu belirtiliyor. Bu nesil, yoğun sosyal medya kullanımının yanı sıra özellikle şirketler hakkında en fazla yorum paylaşan kişiler olarak da öne çıkıyor.

 

Veri merkezlerinin bu dönüşüme ayak uydurması ve artan ihtiyaçlara göre kapasitesini artırması gerekiyor. Çünkü bu hızda giderse günümüzde yaşayan insanların ortaya koyduğu dijital ayak izi, bir sonraki neslin üreteceği ve tüketeceği veri miktarının yanında oldukça küçük boyutlu kalacak.

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital

9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

0 comments
DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

Sertifikalı Ağ Mühendisi Atağı Geldi!

  • 13 Kasım 2018
  • 0 comments

Online Müşterinin Yüzde 60’ı Sepeti Terk Edi...

  • 14 Kasım 2018
  • 0 comments

Paylaş

1
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Fikirbuzz

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital

9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

0 comments
DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

0 comments
DijitalReklam

Dijital Reklam Endüstrisindeki Vergi Düzenlemesi Adil Rekabet Getirecek!

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    Facebook Türkiye’ye Temsilci Atama Kararı Ald...
    1 Ekim 2020’de TBMM’nin aldığı karar ile T
  •  
    YouTube, Videolardaki Ürünleri Etiketlemek İçi...
    Bloomberg, geçtiğimiz Ekim ayında YouTube’
  •  
    Netflix Türkiye’de Günün En İyileri...
    Dünyanın en popüler dijital yayın platformu Ne

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message