• Sosyal Medya
    • Sosyal Medya
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Google +
  • Teknoloji
    • Teknoloji
    • Mobil
    • Donanım
    • Oyun
    • İnceleme
    • App
  • İş Dünyası
    • İş Dünyası
    • Startup
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Kariyer Yolculuğu
    • E-Ticaret
    • Etkinlikler
  • Faydalı Bilgiler
  • İnfografik
  • Eğlence
    • Eğlence
    • Kültür Sanat
    • Spor
    • Geyik
    • Video
  • Diğer
    • Diğer
    • Seyahat
    • Yaşam
    • Moda
X

  • Değerler
  • Kadro
  • İletişim
  • Reklam Ver


User Panel Banner
Kayıt Ol

Şifreniz E-Posta Adresinize Gönderilecektir.

Giriş

  • #news
      • Sosyal Medya
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
        • LinkedIn
        • Youtube
        • Google +
      • Teknoloji
        • Mobil
        • Donanım
        • Oyun
        • İnceleme
        • App
      • İş Dünyası
        • Startup
        • Pazarlama
        • Reklam
        • Kariyer Yolculuğu
        • E-Ticaret
        • Etkinlikler
      • Faydalı Bilgiler
      • İnfografik
      • Eğlence
        • Kültür Sanat
        • Spor
        • Geyik
        • Video
      • Diğer
        • Seyahat
        • Yaşam
        • Moda
  • academy
  • digital meetup
  • network
    • Agency Guide
    • Influencer Guide
    • Career
    • Subscribe

Ana SayfaAjanslarDijital Ajanslarla Çalışma Rehberi

Dijital Ajanslarla Çalışma Rehberi

  • 22 Mayıs 2014
  • 0 comments
  • Sosyal Medya
  • Başlık; AjanslarDijital
  • 0

Dijital dünya gittikçe büyüyor ve şirketiniz için bu dünyada uygun bir yer edinmeniz gerekiyor. Çünkü dijital dünya satışları hızla arttırıyor ve diğer taraftan hızla gelişerek karmaşık hale geliyor. Bu karmaşaya ayak uydurmak için bir an önce dijital dünyanın bir üyesi olmak büyük önem taşıyor.

Günümüzün trendlerine baktığımızda bazı öne çıkan yaratıcı özellikler olduğunu görüyoruz. Bu trendleri zaman kaybetmeden takip etmek hem markanızın bilinirliğini hem de online itibarınızı önemli ölçüde etkiliyor. Birlikte çalışacağınız ya da halihazırda birlikte çalıştığınız dijital ajanslar, markanızın geleceğine de etki ediyor. Bu noktada emin adımlar atmanız için belli başlı sorular var.

Neden bir dijital ajansla çalışmalısınız?

Birlikte çalıştığınız dijital ajans müşterilerinizle kuracağınız birebir iletişimi sağlar. Dijital dünyada iyi bir izlenime sahip olmak gittikçe önem kazanıyor çünkü içinde yaşadığımız dünya inkar edemeyeceğimiz bir hızla dijitalleşiyor. Hangi sektör olursa olsun sosyal medyanın önemini inkar edemeyiz. Kişisel hesapları düşündüğümüzde bile bu ortaya çıkıyor.

Bugün küçük firmalar da dijital dünyada başarılı bir temsil elde ettiği zaman büyük markalara karşı mücadele edebilir hale geliyor. Direkt müşteriye hitap edebildiğiniz bu ortamda birlikte çalıştığınız dijital ajans, şirketinizin üst seviyelere çıkmasını sağlayabiliyor.

Birçok seçenek arasında doğru dijital ajansı seçmek bu nedenle markanız için vereceğiniz en önemli kararlardan biri haline geliyor. Dijitale ayırdığınız bütçe ve birlikte çalıştığınız ajansın yetkinlikleri doğrultusunda en doğru kararı vermeniz büyük önem taşıyor.

Neye ihtiyacınız var?

Öncelikle dijital pazarlama stratejileriniz size ne katmasını istediğinizi belirlemeniz gerekiyor. Dijital ajansınızın, sizi en iyi şekilde temsil eden bir web sitesinden içerik pazarlama stratejilerine kadar birçok konuda etkili olacağını unutmayın. Belki bir blog yazmak ya da başarılı sosyal medya stratejileri yürütmek istiyor olabilirsiniz. Amacınız ne olursa olsun birlikte çalışacağınız dijital ajans, sizin önemli iş ortaklarınızdan biri olacak.

Neredeyse bütün şirketler bir dijital ajanstan yardım alıyor. Çünkü bu günümüzde önemli bir profesyonel alan haline geldi. Sektörünüzde en fazla başarıya ulaşan ajansları ve markaları takip etmenizde fayda var. Online dünyada etki yaratan şirketler hangileri ve nasıl stratejiler izliyorlar? Rakiplerinizin çalışmaları, size yol göstereceği gibi nelerden kaçınmanız gerektiği konusunda da ipuçları verebilir.

Daha önceki müşterilerinizin nelerle ilgilendiği ve sizden neler beklediğini de göz önünde bulundurabilirsiniz. Yalnızca web siteleri üzerinden değil birebir iletişimleriniz üzerinden de deneyimlerinizi değerlendirmenizi öneririz.

Dijital ajanslar genellikle belli sektörlerde uzmanlaşırlar. Bu nedenle, rakiplerinizin hangi dijital ajanslarla çalıştığına ve bu ajanslarla nasıl çalışmalar yürüttüğüne bir göz atın. Hangi çalışmalar potansiyel müşterileriniz için önemli sonuçlar yaratıyor? Sektörel araştırma bu aşamada büyük önem taşıyor.

Karar aşaması

Birlikte çalışmak isteyebileceğiniz ajansların bir listesini yapın. Bu ajansların sizin satışlarınızı ve güvenilirliğinizi arttırabileceğine inandığınız çalışmalarını değerlendirin. Sizin şirketiniz için işlevsel öneme sahip olacak sonuçları göz önünde bulundurun.

Bu ajanslarla iletişim kurarak ne kadar uyumlu olduğunuzu belirleyin. Bu süreçte ihtiyaçlarınızın farkında olmanız büyük önem taşıyor. Onlara henüz karşılıklı bir anlaşmaya varmamışken aklınızdaki tüm soruları sorun. Sizin beklentilerinizi bilmek birlikte çalışacağınız ajans için de faydalı olacaktır. Unutmayın, seçeceğiniz ajanslar ile düzenli olarak uzun süre görüşmeniz gerekecek. Bu yüzden birlikte çalışacağınız dijital ajansın sizi daha ileri taşıyacağından ve sizin beklentilerinizi karşılayabileceğinden emin olun.

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital

9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

0 comments
DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

IBM, tamamı açık sunucu platformuna dayanan ve veriyi benzeri görülmemiş bir hızla yönetmeyi sağlayan, dünyanın en hızlı işlemcisine sahip yeni Power Systems sunucularını tanıttı.

IBM Yeni Power Systems Sunucularını Tanıttı

  • 22 Mayıs 2014
  • 0 comments
Blackboard’un “Eğitimden İlham Alma zamanı: Çözüm Liderlerde” konferansında en dikkat çeken sunum “Selfie” trendiyle ivme kazanan, Tüketici Öğrenci Modelinden Yaratıcı Öğrenci Modeline Geçiş sunumu oldu.

“Selfie” ile Evrilen Eğitim Modeli

  • 22 Mayıs 2014
  • 0 comments

Paylaş

0
SHARES
FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Yazar Hakkında

Sosyal Medya

Alakalı Gönderiler

0 comments
DijitalReklam

Çalışmalar Sonuç Verdi, Dijital Reklamda Sahtecilik Oranı Düştü!

0 comments
Dijital

9. MIXX AWARDS TÜRKİYE’DE JÜRİ BELLİ OLDU!

0 comments
DijitalGuncelÖne Çıkan Haberler

2019 DİJİTAL VARLIK YATIRIMINDA DOĞRU ZAMAN

0 comments
DijitalReklam

Dijital Reklam Endüstrisindeki Vergi Düzenlemesi Adil Rekabet Getirecek!

Etiketler

  • Dijital Ajans Rehberi
  • Dijital Ajansla Çalışmak
  • dijital ajanslar
  • dijital ajansları

Yoruma kapalı

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sosyal medya haber blogu.

En çok paylaşılanlar

  •  
    YouTube, Videolardaki Ürünleri Etiketlemek İçi...
    Bloomberg, geçtiğimiz Ekim ayında YouTube’
  •  
    Netflix Türkiye’de Günün En İyileri...
    Dünyanın en popüler dijital yayın platformu Ne
  •  
    LinkedIn Hikayelere Yukarı Kaydır Özelliği Get...
    LinkedIn, Eylül ayında test çalışmalarını t

Eğitimler

  • Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi
  • E-Ticaret ve E-Girişimcilik Eğitimi
  • Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı
  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Sosyal Medya

iLETİŞİM

[email protected]

[email protected]syalmedyakulubu.com.tr

0216 428 80 34

Copyright © 2016

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message