
Dijital Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi | Ne Öğreneceksiniz?
- 27 Eylül 2018
- 0 comments
- Editör
- Başlık; Dijital PazarlamaEğitim
- 0
Dijital Pazarlama Uzmanlığı eğitimi programlarında dijital medya kanallarını tanıyarak etkin bir şekilde nasıl yönetmeniz gerektiğini öğreneceksiniz. Peki hangi araçları kullanacaksınız? SEO, SEM, raporlama, içerik yönetimi ve dijital süreçler içerisinde hâkim olmanızı gerektiren birçok metrik ve KPI üzerinde çalışmalar yapacaksınız.
Neler yapabileceksiniz?
- Bütçe Yönetimi
Markanın verdiği bütçe dahilinde oluşturacağınız kampanyalarda en az bütçe ile en yüksek etkileşimi hedeflemeli ve stratejiyi bu yönde oluşturmalısınız.
- Algoritma Takibi
Dijital Pazarlamada mecralar sürekli yenilik göstermekte ve güncellemeler ile birlikte değişmektedir. Dijital pazarlama eğitimlerinde Google algoritmalarını, sosyal medya kurallarını ve son gelen güncellemeler ile birlikte çalışmalarındaki değişikliklere hâkim olacaksınız.
- Raporlama (Analiz-Ölçüm)
Rakip analizi yaparak, elde ettiğiniz veriler neticesinde çalışmalarınıza hız katacaksınız. Dijital Pazarlama alanında etkileşim analizleri yaparak markanızın geleceğine yön verecek çalışmalar yapacaksınız.
- İçerik Yönetimi
İçerik girişleri yaparken anahtar kelime ve meta açıklamalarını doğru şekilde girmeli ve SEO odaklı içerik hazırlayabilmelisiniz. Okuyucu kriterlerini göze alarak içeriklerde iyileştirmeler yapmalı ve SEO konusunda bilgi sahibi olmalısınız.
Tabi ki pazar alanı genişledikçe donanımlar da artmaktadır. Dijital Pazarlama Uzmanı olarak kendinize kariyer planı çizmek ve gerekli donanımları edinecek bilgilere ulaşmak istiyorsanız Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifikasyon Programı ile gerekli donanımları elde edebilirsiniz.
Â
Yoruma kapalı